Eindelijk niet meer vloeien

Lieve allemaal,

Gisteren ben ik gecurreteerd en het vloeien is praktisch gestopt. Ik voel me beter sinds weken. Van de ingreep zelf heb ik helemaal niets gevoeld, ik was onder narcose dus dat was wel lekker. Na een halve dag mocht ik weer naar huis, waar ik verzorgd werd door vriendje, ouders en vriendin. Gisteravond had ik af en toe wel pijn in buik en rug, maar daar slikte ik paracetamol voor. Vandaag gaat het al stukken beter, ben blij dat ik niet meer vloei en voel me veel schoner. In het ziekenhuis had ik te horen gekregen dat ik het inderdaad dus rustig aan moest doen en voorlopig nog even niet moet gaan werken. Maar dat had ik al begrepen van jullie ook. En het is ook beter om in alle rust alles te verwerken. De wil om te werken is er wel, maar ik heb afgelopen week 2,5 dag gewerkt en toen was ik wel helemaal kapot. Het blijkt dus dat ik even naar mijn lichaam moet luisteren, en dat ga ik doen ook. Ik ga het nu proberen af te sluiten.
Tot slot wil ik jullie nog even zeggen, dat ik veel steun op dit forum ervaar en daar wil ik jullie voor bedanken. Ik hoop dat het jullie beter zal gaan en wie weet zien we elkaar nog eens op een vrolijker forum.

Dikke kus van Anna

Terug
Bovenaan