eindelijk ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo

Eindelijk ben ik ongesteld , 3 weken te laat dus het werd wel tijd.   Had eerst een paar dagen bruin bloed maar sinds gisteren is het toch echt rood. Nu hopen dat ik een normale cyclus heb. Maar goed dit is nog maar de eerste gewone ongesteldheid na het stoppen met de pil dus kan er nog vanalles gebeuren. Wel jammer dat ik niet zwanger ben maar ik moet gewoon even geduld hebben.
Ik weet nu ook weer waarom ik aan de pil ging indertijd, ben al een paar dagen beroerd van het ongesteld zijn, vooral duizelig, moe en erg prikkelbaar.

Groetjes Marjolein

Hoi marjolein,

Dat is zeker fijn. Dat je nu uit de onzekerheid bent.  Ik had dat ook na 19 dagen over tijd. Ik hoop ook dat ik nu een gewone cyclus zal hebben. Want net als jij was die 19 dagen over tijd mijn 1e ongi zonder pil. Als ik van een gewone cyclus uit ga heb ik rond 27 oktober mijn NOD. We kunnen alleen af wachten en hopen dat we nu een gewone cyclus hebben of een posi. test. Hahaha zou wel leuk zijn dat laatste. Ook al moet jij er nu niet aan denken denk ik.
Nou hopen dat je niet al te lang ongi bent. Ik was 6 dagen en normaal was ik 3a4 dagen ongi. Dus wel iets langer.
Hoe was dat bij jou?

Liefs An

Hai   marjolein,

Jammer dan je niet zwanger bent, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.
Ik ben benieuwd hoe dat met mij gaat, ik heb maandag mijn NOD als het goed is (ook na mijn eerste na het stoppen met de pil) Hoop niet dat het bij mij ook zo lang uitblijft, want ben nu al super onzeker laat staan dat ik nog weken in de onzekerheid moet zitten.
Ik ga er niet van uit dat ronde 1 raak is hoor maar ergens is er nog hoop.
Marjolein SUCCES met ronde 2
We houden elkaar op de hoogte he.

Lfs Niek

hallo allemaal

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nu lekker 3 dagen vrij, heerlijk even bijkomen en even de stad in.
Het is nu inmiddels maandag en de ongesteldheid is zo goed als over, heerlijk. Gisteravond lekker met mijn vriend gefantaseerd over hoe het is als ik zwanger ben en de baby er is. Hij is wel heel lief want hij wil vanalles voor me gaan doen. Hopen dat het tegen die tijd nog zo is.

Nu maar op naar ronde 2 en hopen dat het snel raak is.

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan