eindelijk ongesteld!

A

Anoniem

Guest
Nou he he, na bijna 60 dagen eindelijk ongesteld geworden.
En hoe! Ben er doodziek van! Het stroomt eruit, kan t bijna niet bijhouden. Heb normaal tampons maar die zitten binnen een half uur vol. Dus even overgestapt op Always ;)
Vanmorgen enorme krampen, denk wel vergelijkbaar met lichte weeen, haha! Leek wel of mn baarmoeder eruit geperst werd. Meteen ibuprofen genomen en een warme kruik. Gaat nu iets beter.

Hoe zou ik nu mijn nieuwe NODdag kunnen berekenen? Febr en maart een cyclus van 28 resp. 26 gehad. Nu 59 dagen. Gewoon vanaf eergisteren (1e dag ongesteld) plus 30 dagen?

Liefs Guler

Ik twijfwel. Misschien dat je een keer hebt overgeslagen, en 59/2=28,5 dg. Dan zou je dus een 26 a 28 daagse cyclus hebben, waarvan 1 overgeslagen. Lastig.....

Je zou kunnen temperaturen elke dag op dezelfde tijd voor eht opstaan, na je ei gaat de temperatuur (ongeveer 0,4 graad) omhoog. Of ovutesten vanaf dag 12 oid? Je eisprong+ 14 dagen zou ongeveer je NOD moeten zijn (bij mij is het meestal mijn eisprong + 10 trouwens, dus zegt ook niet alles).

Maar iig fijn dat alles het 'doet'!

Top! Op naar de volgende ronde!
Ikzelf gebruikte goedkope ovu-testen van L10, werkte prima om de eisprong te vinden. Misschien een idee voor jou?

hey guler,

eindelijk weet je waar je aan toe bent!!!
ik zou er ook vanuit gaan dat je een cyclus het overgeslagen. dus dat zou betekenen een cyclus tussen de 26 en 30 dagen ja...
(wenser 59/2=29,5;-))
heel veel succes de volgende ronde.
ik hou je in de gaten;)

Dank voor jullie lieve reacties meiden!
Ik ga er idd dan maar vanuit dat ik 1 ronde heb overgeslagen en ga dan uit van 28 a 30 dagen.

Ik zal idd proberen met het temperaturen en evt ovulatietesten.

Jullie natuurlijk ook succes!

Liefs

Terug
Bovenaan