eindelijk ongi......!!!!! Maar wat nu....???????

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil omdat mijn man en ik graag een kindje willen. Maar ik werd na mijn stopweek niet meer ongi het duurde erg lang. Ik ben toen maar naar de gyn geweest en een paar onderzoeken gehad alles bleek er goed uit te zien ook  mijn bloed zag er goed uit. Ik heb provera gekregen om mijn ongi op te wekken. Dat is ook gebeurd en ik had ook een eisprong maar daarna werd ik weer niet ongi. Volgens de gyn moest ik gewoon gedult hebben en als ik naar een jaar nog niet ongi was moest ik aan de bel trekken. Naar 9 maanden had ik er schoon genoeg van dat ik nog steeds niet ongi was en dus ook geen kans had om zwanger te worden. Dus gebeld naar de gyn en die zou me terug bellen voor een afspraak dat heeft ze ook gedaan maar ik nam niet op dus ze had mijn voicemail ingesproken dat ik zelf kon bellen om een afspraak te maken. Dus ook op de dag dat me zelf dat goed uit kwam. Ze heeft me donderdag middag gebeld en donderdag avond ben ik eindelijk uit me zelf ongi geworden in alle hefigheid. Dus YES ik was/ben zo blij.
Heb dus nu nog maar geen afspraak gemaakt met de gyn. Ik wil deze cyclus even afwachten en kijken of ik het volgende maand gewoon weer ongi word.

Nu dacht ik als ik nu vanaf dag 12 ovulatie testen ga doen kan ik kijken of ik deze maand wel gewoon een eisprong heb. En wanneer ik zou kunnen gaan klussen!!!!
Maar weet niet zeker of ik wel op dag 12 moet beginnen of dat ik eerder of later dat moet gaan doen.

Dus waar het nu eigenlijk om gaat is dat ik weer in een heel ander wereldje zit en dus hoop ik dat ik weer net zo veel kans maak om zwanger te worden dan ieder ander.

Kan iemand mij verder helpen. En heeft misschien iemand het zelfde mee gemaakt als ik??? Ik hoop op een reactie van iemand.

Liefs Hoopvol

hoi hoopvol

jeetje wat een verhaal!!! ik kan me er goed voorstellen hoe jij je voelt.
ik zelf heb wel een zeer regelmatige cyclus dus dat gedeelte heb ik niet maar ik zit nu ook in ronde 15 en nog steeds niet zwanger. heb alle onderzoeken gehad en alles was goed. nu tot okt afwachten en als ik dan nog niet zwanger ben ga ik de mm in. ben ook langs een homeopaat geweest en heb nu pillen die bepaalde stofjes hebben die ik dus mis waardoor ik een bepaald vrouwelijk hormoon niet juist aanmaak. misschien een optie.
ik zou ook als ik jou was nu even wat geld uitgeven en de hele maand elke dag een ovulatie test doen omdat je dus niet weet hoelang je cyclus is en waneer je moet beginnen. zo kun je je eisprong niet missen.

veel succes liefs kim

Hoi Kim,

Bedakt voor je reactie, ik heb vandaag mijn eerste set ovulatie testen gekocht van CB. Er zitten er 7 in. Ik wou op dag 10 beginnen met testen of denk je dat ik later kan beginnen? Ik ben wel van plan om het zo lang vol te houden tot ik een eisprong heb gehad. Mocht ik dat niet krijgen in een maand dan ga ik denk ik toch weer even naar de gyn. Maar ik ga er gewoon van uit dat ik een eisprong krijg. De gyn heeft teminste wel gezegt de vorige keer dat ik een eissprong heb gehad. Het kan dus wel.

Liefs Hoopvol

Terug
Bovenaan