EINDELIJK ongi!!!

A

Anoniem

Guest
JIPPIE...klinkt misschien raar als je net ongesteld geworden bent...maar eindelijk na een half jaar niets ben ik het gisteren weer geworden. Eigenlijk geloofde ik er niet zo in, maar sinds een week draag ik een maansteen, en het is toch wel heel toevallig dat ik binnen een week ongesteld werd. Ik ben er erg blij mee...nu kan ik ook eindelijk echt gaan rekenen en tellen! Hopen dat het nu een beetje snel raak is..hihi..

Is er iemand die me kan vertellen op welk moment ik nu het meest vruchtbaar ben en wat nu eigelijk mijn NOD dag zal gaan worden? Ik ben gisteren (11 okt.) ongi geworden.

Alvast bedankt..ik ga lekker even weer tampons kopen haha..

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,
Zie de site van predictor, onder het kopje zwanger worden. Daar berekenen ze nav jouw gegevens je vruchtbare periode, Nod, ed. Veel plezier, succes ermee, gr Tanja

Hallo Marianne,

Aangezien je niet weet hoelang je cyclus nu zal duren, is het misschien raadzaam om je temperatuur bij te houden. Weet je nog wat vroeger je normale cyclus was, dan kan je dit misschien gebruiken als veronderstelling...
Als ik jou was zou ik een voorbeeldcyclus nemen van 28 dagen. Dat wil dan zeggen dat je eisprong zou komen rond de 14 de dag. Je bent eerder vruchtbaar, dus vanaf dag 9 zou ik starten met om de 2 dagen te vrijen en dit vol te houden totdat je temperatuur 3 dagen na elkaar een verhoging vertoont.
Ook kan je je cervixslijm in het oog houden, als je dit tussen je duim en wijsvinger kan uitrekken (net eiwit) dan ben je in je vruchtbare dagen...

Hou er wel rekening mee dat het meestal niet van de eerste keer 'prijs' is...

Succes,
Erika

Hallo Marianne,

Aangezien je niet weet hoelang je cyclus nu zal duren, is het misschien raadzaam om je temperatuur bij te houden. Weet je nog wat vroeger je normale cyclus was, dan kan je dit misschien gebruiken als veronderstelling...
Als ik jou was zou ik een voorbeeldcyclus nemen van 28 dagen. Dat wil dan zeggen dat je eisprong zou komen rond de 14 de dag. Je bent eerder vruchtbaar, dus vanaf dag 9 zou ik starten met om de 2 dagen te vrijen en dit vol te houden totdat je temperatuur 3 dagen na elkaar een verhoging vertoont.
Ook kan je je cervixslijm in het oog houden, als je dit tussen je duim en wijsvinger kan uitrekken (net eiwit) dan ben je in je vruchtbare dagen...

Hou er wel rekening mee dat het meestal niet van de eerste keer 'prijs' is...

Succes,
Erika

Hoi meiden, bedankt voor jullie tips, ik zal het gaan proberen. Uiteraard hou ik in mijn achterhoofd dat het niet meteen de eerste keer raak is, maar ik ben na een half jaar helemaal niets maar wat blij dat ik nu mee kan praten over zaken als NOD en spanning in die periodes...nu kan ik echt ook een beetje gaan tellen en rekenen. We zien wel hoe het loopt, dit is alweer een stapje voorwaards...

Groetjes Marianne

Ik kan je aanraden om naar www.babybrabbel.nl te gaan een daar de test te doen. Zo ben ik er namelijk ook achter gekomen en ik mietzeggen dat het tot nu toe steeds klopt.
Veel suc-6

gr lilly

He Marianne,
Wat goed zeg. Heeft mijn doorstraling toch geholpen ;>
Tja en nu begint de nieuwe probleemfase.
Hoe is je cyclus?
En begint hij ook wel echt of zou het weer maanden gaan duren?
Maar we moeten natuurlijk ook wel een beetje optimistisch blijven.
Nou Bea nog he?
Nou houden elkaar wel weer op de hoogte.

Groetjes Mariska

He Mariska, nou zeker te weten dat je straling gehopen heeft!!! Ik ben een volle week ongi geweest en ga nu mijn vruchtbare periode in. We zullen wel zien, het is in elk geval fijn te weten dat mijn lijf in zoverre nog natuurlijk functioneerd. Het zal bij Bea ook vast niet lang meer duren! Wanneer heb jij je NOD?

Groetejs Marianne

Terug
Bovenaan