eindelijk ongie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden en vooral Bea en Marianne,
Ik wil jullie meegeven toch hoop te houden want ik ben nu eindelijk na 155 dagen ongie geworden. Spontaan wel te verstaan. Wel voor de afgelopen 5 maanden tegelijk,zo veel. Maar dat geeft niets want nu kan ik gaan tellen. Dat hoop ik dan want wanneer zou het de volgende weer komen?
Ben nu ook gestart met temperaturen en ovulatie testen en hoop zo meer duidelijkheid te krijgen. De temp is nu al iedere dag zo verschillend dus weer een nieuw probleem.
Wie ooit durft te zeggen dat zwanger worden eenvoudig is.....

groetjes van Mariska

He meid,
fantastisch...er zullen een hoop meiden niet begrijpen dat je zo blij kunt zijn met een ongesteldheid, maar ik weet wat je voelt. Hartstikke mooi...nu kun je echt beginnen! Succes ermee (straal je even wat ongi mein kant uit hihi...je hebt toch zoveel)

Liefs Marianne

Ik kan me heel goed voorstellen dat je d'r erg blij mee bent, ik hoop voor je dat je cyclus een stuk korter wordt..natuurlijk liever uitblijft vanwege zwangerschap...
Heel veel succes!!!

Hoi Mariska,

Snap dat je erg blij bent dat je eindelijk ongi bent. Was er bij jou een reden voor dat je het zo lang niet bent geweest?
Ik wacht al bijna 9 maanden op mijn ongi, dacht 2 weken geleden dat ik het was, maar was alleen 1 dag een beetje, dus denk ik dat ik het toch niet was.
Fijn dat je ongi bent geworden en hopelijk meteen daarna raak!!!

gr Jackje

Hoi meiden bedankt voor jullie reaktie en er is inderdaad genoeg om naar jullie te stralen dus hier komt het~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik hoop dat het werkt.
Liefs Mariska.

Idd nu is het al zo ver gekomen dat we iemand moeten feliciteren met haar ongi, maar idd zoals Marianne zegt: er zijn weinig mensen die kunnen begrijpen hoe blij je bent. Ik hoop dat ik jou kan volgen.
tot mail.
grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan