Eindelijk.... onze maand!!!

Tja meiden, als ik dan zo terugkijk denk ik, het is hard gegaan...
Aan de andere kant misschien moet ik nog 2 weken en dat duurt dan toch wel weer lang haha!!!
Allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling. Vanaf nu zullen hier veel geboorteberichten staan vermoed ik!!!

Liefs Sonja

dat is te hopen! alhoewel ik 1 april wel even wil laten passeren ;)
Ik vind het heel raar om te weten dat ik niet over tijd ga lopen. Dus dat op 19/20 april mijn kindje er zowiezo is (ben zondag 18 april 40 weken)
Maar alles wat het eerder komt, prima!!

Idd, dit is best spannend. Ik weet ook dat ik niet overtijd hoef te gaan, dus uiterlijk 23 april een baby. Komt wel heel dichtbij en ik kijk er erg naar uit. En toch geniet ik stiekem van het feit dat er nog geen baby is. Zondag ben ik zelf jarig, dinsdag ben ik getuige op de trouwerij van een hele goede vriendin en de 13e is onze oudste jarig. Wordt wel spannend wanneer deze meneer of mevrouw zich zal aandienen. Zolang de 13e maar overgeslagen wordt, vind ik alles best.

Ik ben het nu ook wel echt zat!!!!! (mag ook, zo helemaal aan het eind?) Hoop dat de kleine zich snel aandient. Alhoewel...zelfs bij de vierde zie ik toch wel tegen de bevalling op. Al heb ik tot nu toe prima bevallingen gehad hoor!

Inderdaad...op naar de april-geboorteberichtjes! Ik hoop ook dat ik er snel eentje tussen kan zetten, maar helaas moet ik nog even wachten! Ach, we zien wel, ik waggel voorlopig nog lekker door en heb eigenlijk weinig klachten (als de Rennies maar voor het grijpen zijn!!) De babykamer is bijna af gelukkig en dan komt hier de rust pas om te bevallen!
Succes iedereen!!

Inderdaad...op naar de april-geboorteberichtjes! Ik hoop ook dat ik er snel eentje tussen kan zetten, maar helaas moet ik nog even wachten! Ach, we zien wel, ik waggel voorlopig nog lekker door en heb eigenlijk weinig klachten (als de Rennies maar voor het grijpen zijn!!) De babykamer is bijna af gelukkig en dan komt hier de rust pas om te bevallen!
Succes iedereen!!

Hoi hoi,

ja, inderdaad, het is april nu... Morgen uitgerekend, maar volgens mij nog niets aan de hand hiero. Mijn moeder heeft voorspeld dat hij / zij niet voor de Pasen komt, ben benieuwd...
Je gaat onderhand wel bij alles denken dat je iets voelt... (vorige keer braken mijn vliezen, das wel heel duidelijk). De kleine is volgens mij helemaal ingedaald, het voelt zo vol daarbinnen...
Morgen weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd of ik weer een weekje verder mag...
Hier ook alles af (maar das al een tijdje) op wat kleine dingetjes na die op het laatste moment kunnen of nog even kunnen wachten.
Ik ben trouwens ook wel heel blij (voor de kleine) dat ik vandaag overgeslagen heb!

Succes allemaal met de laatste loodjes en... ben benieuwd wie er nog allemaal "voorkruipt" ;)

groetjes Natasja

Ja, het is snel gegaan. Ben benieuwd hoelang we allemaal nog moeten wachten. Mijn oudste is de 6de nog jarig dus van mij mag het in ieder geval tot die tijd nog wel even blijven zitten maar daarna is prima.
Hier op zich alles helemaal op orde hoewel er soms nog weer dingen te binnen schieten.
Aan de ene kant de zwangerschap wel zat maar zal ook zeker genieten van de paasdagen gewoon rustig met zijn vieren nog even. Als de kleine straks geboren is zal de aandacht toch weer anders verdeeld moeten worden.

Veel succes allemaal met de laatste loodjes maar vooral ook nog even genieten van de rust.

groetjes

Terug
Bovenaan