Eindelijk ook eerste echo gehad, wat mooi

En ook wij mochten dan vandaag om half 6 voor onze eerste echo naar de vk. Inderdaad wel vervelend met zo'n vollle blaas (misschien had ik iets overdreven met water drinken haha?!) Ik vond het heel raar en grappig tegelijk dat ik zo'n minimensje zag op dat scherm. Eerst druk aan het spartelen en viel toen in slaap (lijkt nu al op z'n ouders) Maar alles erop en eraan, hartje zien kloppen en precies 11 wkn+6 dgn vandaag waar we al vanuit gingen. Mijn datum blijft dus hetzelfde. Nu dringt het pas tot me door wat ik gezien heb. zo mooi en weer helemaal gerustgesteld. Dinsdag gaan we voor de nekplooimeting. Krijgen we weer een fotootje :)
Groetjes Chrissy

Ha Chrissy - wat is het toch wonderlijk he? Ik heb dat precies zo, raar, grappig, verbaasd en het dringt pas later door. We zagen direct een springend kleintje en is mijn mond niet meer dicht gegaan. Wij hebben volgende week vrijdag de nekplooimeting! Fijn nog een foto inderdaad!

he chris!!

wat fijn dat bij jullie ook alles goed was!
wat is het bijzonder he om je kleintje zo te zien.... ik verbaas me er nog steeds over dat t echt van mij is!
geniet ervan! doen wij ook!

liefs

hoi

ik vond het ook zo mooi om de kleine te zien zwemmen en spartelen. ik had de echo de dag voor mijn verjaardag en vond het echt een verjaardags cadeautje om hem/haar zo te zien.
gr.

Terug
Bovenaan