eindelijk op 3

we staan in de top 3 dames langzaam maar zeker komen wij er wel .
ik kan niet wachten wie die eerst augustus dreumes op de wereld zet.
s6 allemaal we hebben het toch wel een beetje nodig!
groetjes nathalie
 
Jaa, eindelijk!! We zaten er al op te wachten! Begint nu toch echt ergens op te lijken he?! Allleen juni en juli nog en dan zijn wij aan de beurt! Al zal ik vast niet de eerste zijn aangezien ik 'pas' de 20ste ben uitgrekend...
 
Die gedachten had ik ook inderdaad, dus wij wachten onze beurt (rond de 20e ) keurig af! Hoewel het nu wel spannend wordt, van mij mag het wel augustus zijn!
 
YIHOOEEE, we staat op de 3e plaats, ik zat dus écht al in september te lezen, hahaha, van gewoonte de 4e plaats aan geklikt zonder te lezen dus ;)

Nu wordt t wel écht spannend he, nog maar (hooguit) 3 maandjes......

begint t alweer helemaal te kriebelen, en k moet nog zooooveel doen...naja, alles sal reg komm, zeggen we in Twente...
 
Ik krijg af en toe ook behoorlijk de kriebels in mijn buik! Vanochtend intake met de kraamconsulent gehad, weer een stapje in de goede richting ;)
Tijd gaat echt heel vlug!
 
Ook ik zat maar te wachten tot we een plaatsje opschoven en eindelijk is het zover!

Ik moet net als FA1985 nog wel even wachten want ook ik ben pas 20 aug uitgerekend. Komende dinsdag de 30weken groei-echo, dan kan ik mijn kindje eindelijk weer zien!

Succes allemaal en ik wens jullie ook een dosis geduld toe. Die kunnen we allen wel gebruiken denk ik!
 
Terug
Bovenaan