Eindelijk op het forum!!

Hoi Meiden,

Jezus wat irritant zeg! Ik probeer al sinds woensdag op het forum te komen!!!

Nou, even een update over mijn situatie.
Donderdag heb ik een test gedaan.. helaas negatief. Ik baalde echt als een stekker want voor het eerst voelde ik me die dag zwanger. Ik was wat misselijk, moe en had een raar gevoel in mijn onderbuik. Het was dus een behoorlijke domper dat de test nagatief was.

Ik ben nog niet ongi (vandaag is mijn nod) maar heb wel het gevoel dat ik het ga worden. Mocht ik zondag nog niet ongi zijn dan ga ik weer testen (dan met ochtendurine). Ik heb nog wel steeds de hoop dat ik misschien te vroeg heb getest maar goed.. de komende dagen zullen het leren.

Aanstaande woensdag kan ik in ieder geval naar de gyn. Wel heel spannend. Ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren maar in ieder geval fijn dat ik antwoord krijg op wat vragen en mijn verhaal kwijt kan over mijn lange cyclus.

Cath, hoe is het nu met jou? Leg je de MB deze maand aan de kant of ga je toch wel weer je eisprong in de gaten houden?

Monique (je bent weer terug... GEZELLIG!!) en Nien, ik plaats een berichtje onder Monique's berichtje.

En Belle.... Vertel?? Heb je al een zwangerschapstest gedaan??

X F.

Hoi F.
Wat vervelend die onzekerheid.
Ik hoop dat je te vroeg getest hebt.
Balen he dat je zo slecht op het forum komt.
Ik kwam er ook maar niet op.
En op klachten reageren ze niet eens.
Succes!
Groetjes van Caroline

Hoi Caroline,

Nee inderdaad. Ik had de redactie ook gemaild maar kreeg ook geen antwoord.. helemaal niets. Best aso eigenlijk! Maar goed, gelukkig kunnen we er weer op. Ik heb nog onder jouw eerdere berichtje gereageerd.

X F.

Hallo F!
Wilde je even heel veel succes wensen bij de gyn. woensdag.
Af en toe lees ik nog es hoe het iedereen afgaat op dit forum.
Ik hoop dat je snel zwanger wordt en dat je in iedergeval veel komt te weten bij de gyn.
Groetjes S

Hoi lieve S,

Wat ontzettend lief van je! Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jou ging en had even op het zwanger forum een berichtje van je gelezen. Geniet van je zwangerschap meis en nogmaals bedankt voor je medeleven!

X F.

Terug
Bovenaan