eindelijk raak???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Mijn man en ik zijn nu aardig een poosje bezig om zwanger te worden.
Mijn lichaam heeft ruim een jaar nodig gehad om regelmaat te krijgen.
Nu heb ik steeds een cyclus van ongeveer 33 dagen. En meestal op dag 17 een positieve ovulatie test. Nu begon ik op dag 18 met ovulatietest en was negatief. De dagen erna bleef het negatief dus denk dat ik net de positieve test heb gemist.
Wel hebben mijn man en ik vanaf dag 18 t/m dag 25 gevreeen. Dus uitgegaan van een cyclus van 32 t/m 39 dagen. Als dit niet raak is..............
Liefs van Marieke

Hoi Marieke,

Ik weet niet of ik je verhaal nou goed begrepen heb, maar je moet juist voor en net na je eisprong klussen. Als je op dag 18 en daarna vrijt ben je al te laat hoor!

Groetjes TeHa

ja dat dacht ik dus ook TeHa,
maar marieke als je het op de 18e heb gedaan ben je misschien nog net op tijd maar de dagen erna heeft geen zin meer geloof ik......

groetjes bri

Ik geloof dat ik het met bri en Teha eens moet zijn en dat je juist vóór de eisprong het vruchtbaarst bent.
Maar laten we hopen dat je die 18e nog een goede kans had, ondanks de negatieve ovulatietest.

Liefs, Clau

Hai,
Ja, ik heb namelijk meestal op dag 17 een positieve ovulatietest, alleen was ik die week met een vriendin op vakantie dus heb ik geen test gedaan.
Voor de zekerheid hebben we daarom oo dag 18 toch maar gevreeen. Dus zou ik nog op tijd zijn.
Als je een positieve ovulatietest hebt, heb je binnen 48 een eisprong. En betekent niet dat ie dan al is geweest.Dus ik zou best die zondag dus dag 19 m'n ei kunnen hebben gehad.
Ik ben na een paar dagen gestopt met testen want m'n testjes waren op.
Ik heb tot nu toe altijd een cyclus gehad tussen de 31 en 41. Vandaar dat we voor de zekerheid iedere dag hebben gevreeen.
Lekker ingewikkeld allemaal he?
haha
Gr van Marieke

Terug
Bovenaan