Eindelijk reactie!

Nu na 26 dagen Puregon spuiten is er eindelijk een reactie!!!
Mijn baarmoederslijmvlies is dik genoeg en er was 1 eitje van 13 mm en 1 van 10 mm.
Aankomende woensdag weer terug, de gyn verwacht dat er dan in ieder geval één doorgegroeid is tot 18.
Spannend hoor!

Liefs Astrid

Hoi Astrid

Goh jeetje wat zul jij blij zijn geweest.
er gebeurt in ieder geval iets en nu hopen dat ze door blijven groeien.
Ik hoop het echt voor je.

Veel succes

liefs visje

Hai Astrid,

Hoe was het vandaag bij de gyneocoloog?? Hopelijk is je eitje weer gegroeid. Jeetje want het heeft nu wel erg lang geduurd hé?

Zelf mag ik morgen weer na lange tijd naar het ziekenhuis: ben "eindelijk"ongi geworden en als het goed is kunnen we morgen gaan beginnen met de voorbereidingen van IUI nr 4. Ik heb wel steeds het geluk gehad dat mijn eitjes er zo'n 10-14 dagen overdoen om tot de juiste grootte te groeien. Ik zie er wel weer ontzettend tegenop om weer te beginnen met hormoontjes spuiten. Maar ja het is niet anders.

Heel veel succes de komende dagen...

Liefs Indy

Weer goed nieuws vandaag!!!
Mijn eitjes zijn nu 17 mm en 13 mm. Vandaag en morgen nog een Puregon-injectie en dan mag ik vrijdag de Pregnyl gaan zetten. Dus dan moeten we zaterdag aan de slag!
Ben wel erg blij dat het nu zo mooi groeit. het duurt even, maar dan heb je ook wat. Ook het slijmvlies was weer wat dikker geworden, was ruim 7 mm.

Indy, heb je erg veel last van bijwerkingen van de hormonen? Ik heb echt helemaal nergens last van gelukkig. Ik wens jou veel succes de komende ronde!
Na die pregnyl spuit kan het wachten beginnen. dat vind ik de irritantste periode, je kunt alleen maar afwachten!

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan