Eindelijk regelmaat?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Jee wat zijn er deze maand veel zwanger geworden zeg! Echt een super vruchtbare maand geloof ik.

Ik ben in februari met de pil gestopt en zit nu in ronde 3. Na het stoppen met de pil was het echt afwachten wanneer de ongi kwam en hoelang de cyclus zou duren.
Na de 1e ronde kwamen 3 weken later pas die vervelende duivels, na de 2e ronde was ik 5 dagen na mijn NOG ongi, dus ben ik nu maar van een iets langere cyclus dan 28dgn uitgegaan.Maar gisteren zat ik op de wc(sorry beetje onsmakelijk) en toen had ik echt een behoorlijke prop slijm(echt draderig en helder).Zou dit dan betekenen dat het mijn eisprong zou zijn???Ik had ook flinke steken  rechts onderin mijn buik.

Ik heb maar gelijk even op mijn vriend gewacht zodat we na zijn werk toch echt nog maar even aan de klus zijn gegaan(hihi). Ik heb er zelfs mijn wekker voor gezet(erg hoor), zodat ik wakker zou zijn als hij thuis zou komen.Ik hoop dat het deze keer raak mag zijn, vooral om het feit dat volgende maand ons nieuwe huisje klaar is en een beter begin kan toch eigenlijk niet he?
Stel dat het inderdaad mijn eispong was, is het dan beter om vanavond of morgen weer te klussen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met al die vragen.

Sorry voor al die vragen en vooral ook onzekerheid, maar gelukkig is er dan nog dit geweldige forum, waar we allemaal terrecht kunnen met onze vragen!
Sas24 ik wil jou nog even complimenteren, dat je zo goed de lijst  bij houdt!  Lijkt me heel wat om dat te doen! Dankjewel!!!!

Veel liefs en heel veel  geluk toegewenst voor iedereen deze maand!
(Ellen vooral ook voor jou hoor!!!!Nog steeds  geen duivels??)

Famke

he fam ik begrijp het wel hoor dat je je wekker zet zou ik ook doen haha ik vond het wel geinig toen ik dat las,wat hebben we er toch veel voor over he?maar dat heb je als je echt iets wil dan moeten we er voor gaan!!
ik wil je ff zeggen dat als de tijd er voor is om te klussen dat je 2 dagen van te voren ook al in de gaten houd want sterke zaadcellen kunnen 72 uur leven klinkt wel stom maar dat is zo dus als je ovulatie bijv:de 15de is kan je echt wel de 13de beginnen is er een sterke zaadcel aanwezig op het moment dat je je iesprong heb dan word die als nog bevrucht misschien wist je dit al maar dan weet je het nu zeker!!ik wens je veel succes en hoop dat we door de tijd met wat moeders afspreken om elkaar echt te zien dat lijkt me gezellig.jes voetbalgek

Hoihoi

Dank je voor je lieve compliment

Het is wel veel leeswerk

ik kijk nu 3xper dag omdat er zo veel kan veranderen

Het is ook wel leuk om van alles op   de hoogte te zijn

En ik vind het niet erg om te doen

vooral het zwangerlijstje invullen is erg leuk hihi

en gelukkig mag dat deze maand veel

veel liefs natasja

ps voetbalgek tegen de tijd dat ieder zwanger is

is het misschien idd wel leuk om af te spreken

maar dat kunnen we allen op het januariforum afspreken

Hee die Famke,

Fijn dat er weer een beetje regelmaat is gekomen voor je en hoop dat zich dat voortzet de komende tijd, maar nog fijner zou het zijn dat je zwanger raakt natuurlijk !!!!

En nee, bij mij nog steeds niks .....................

Heel veel succes meid. Ik duim voor je hoor !!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan