Eindelijk regelmaat

Schreef ik van de week nog dat Roosmarijn maar honger bleef hebben, eindelijk zit er nu 3 uur tussen een fles en soms zelfs al 3 en een half uur. Op advies van de Nutricia voedingshulpchat, voeg ik nu Nutriton toe aan een fles en ze drinkt veel rustiger en is daardoor de hele dag rustiger. Lekker spelen, lekker slapen overdag en ook 's nachts slaapt ze weer met regelmaat. Alleen de nachtvoeding is nog niet weg. Maar dat zou ook wel veel in 1 keer zijn.
Slapen jullie ukken ook meer met het warme weer of heeft ze nu gewoon zoveel rust dat ze ook wat langer dan een klein uurtje kan slapen na een voeding?
Dit is echt genieten zo.

Liefs,

Fijn dat het nu beter gaat.
Super dat nutriton helpt bij haar.
Ik gaf het bij mijn vorige zonen tegen het spugen maar ik wist niet dat het ook helpt bij niet lang tussen de voedingen kunnen wachten.
Op zich zie ik geen verschilbij Brannon in z'n slaap gedrag nu het warm is,.
Wel hou ik hem bijna de hele dag beneden omdat het boven veels te warm is voor hem.
(we hebben een platdak en zelfs met airco is het niet koel te krijgen)
Dus slaapt hij in de kinderwagenbak beneden

Nutriton zorgt er voor dat Roosmarijn wat langer doet over het flesje en daardoor dus langer verzadigd blijft. Ze dronk veel te snel en spuugde vervolgens ook nog weer het een en ander uit. Kortom snel weer honger.

Ik had ook al geprobeerd om Roosmarijn in de kinderwagenbak te laten slapen, maar dan wordt ze heel snel al weer wakker. In bed slaapt ze toch het lekkerst. Al is het er inderdaad erg warm.

Liefs,

Hoi, ook Joost slaapt veel als het zo warm is. Ook wij hebben een plat dak, en het is erg warm boven, maar toch ligt hij boven in zijn bedje. Omdat hij daar toch het lekkerste slaapt uiteindelijk

Anouk slaapt juist minder! Teminste, overdag. Ze meldt zich 's ochtends veel vroeger en slaapt overdag weinig. Ivm de temperatuur ligt ze de hele dag in de box op de nacht na. Beneden staat nl een airco, op haar kamertje is het dan 29 graden, dus niet te doen. Vandaar dat ze beneden blijft waar het een stuk koeler is.

noa en elisa (tweeling) waren de afgelopen paar dagen erg onrustig,veel huilen,maar vandaag zijn ze erg rustig en slapen veel! even wakker worden voor de voeding en dan weer slapen,wel lekker zo en zeker met dat extreem warme weer..in hun kamertje is het 29 graden dus in de middag leg ik ze beneden in de kinderwagen.snachts slapen ze al een tijd door dus dat is erg fijn! ze zijn nu 11wk (8wk te vroeg geboren)

groetjes zonnetje

Ik probeer Roosmarijn ook steeds beneden te laten slapen overdag met die hitte, maar dan is het even een kwartiertje de ogen dicht en weer wakker, terwijl ze boven toch lekker een uurtje slaapt, dus ik leg haar toch maar boven neer. Puf!

Liefs

Terug
Bovenaan