Hey Quinnie,
ik ben net ook weer bij kinderarts geweest met Michelle, bij haar werkt Nexium voor geen meter en ik ga weer terug op Losec, maar man o man wat is dat 1 moeilijk binnen te krijgen bij haar en 2 wat is dat smerig, maar goed het werkt bij haar wel beter. Michelle is ook zo vreselijk onrustig...als haar maagzuur afneemt zien wij een heel ander kind. Ook ik ben gister met haar bij een osteopaath geweest en ze heeft gistermiddag 4 uur geslapen en vannacht van 21.30 - 06.00 uur en toen heb ik haar wakker gemaakt voor een fles. Toen om 7 uur er weer in en 9 uur wakker. Heerlijk hoor zo lang slapen, zijn wij ook niet gewend hoor!
Ik heb net ook voor t eerst probiotica van Orthiflor in haar flesje gedaan, kijken of dat haar darmen wat beter kan laten werken, ze poept nu maar 1 keer in de 4 dagen...
Daarnaast maak ik de flessen niet langer van kraan water maar van bronwater en ik maak een fles al vantevoren klaar, dan in magnetron, jbpm erbij en dan pas geven en het lijkt erop dat ze hier iets rustiger van is. Vandaag heeft ze nog helemaal geen krijsaanval gehad...
Het is zoooo moeilijk maar het belangrijkste is inderdaad dat er naar je geluisterd wordt, ik heb daar gelukkig geen last mee gehad, maar snap dat je daar knetter van wordt...sterkte met het vinden van de juiste weg met je kindje...t gaat bij ons helaas wat lastiger dan bij andere kindjes..
gr Yosha