eindelijk termp omhoog (ik ben het petra)

Hoi meiden,
Ik ben na een weekendje met veel bezoek weer terug. Ik had zoveel bezoek die allemaal bleven slapen, dat ik niet eens even stiekem kon kijken hoe het met jullie is. Maar op het werk is het lekker rustig vandaag.

Ik heb eindelijk (na een vroege miskraam) weer eens een hoge temp., dus dit was een lastig weekend. Vruchtbaar (misschien)en het huis vol! Dus wij moesten heeeel zachtjes zijn. Maar dat maakte het wel weer grappig. Ik denk dat ik mijn NOD dag rond 4 aug heb.

PETRA ik zal voortaan San(1) schrijven, dan kan de andere San gewoon San blijven (wat een zin zeg). Ik mail je vanavond of vanmiddag even.

BIAGGI wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Ik heb mee zitten lezen met jou. Ik dacht echt dat het raak was bij jou, jij ook wel geloof ik. Ik hoop dat je mannetje je heeft kunnen troosten...

JOJO ik zag je vraag over de ovulatietest. Na een miskraam is de test niet betrouwbaar! Je kunt beter met de thermometer aan de slag. En als je temperatuur gaat stijgen (bij mij vanaf 36,4 weer aan de slag gaan).

ELLEN ik vind het echt knap van je dat je al weer terug bent en andere wilt helpen. Ik had trouwens na mijn miskraam nog zeker 1,5 steekjes onder in mijn buik.

Tot later en BEA ik hoop dat je toch terug komt en ANONIEM ik hoop dat je een hobby gaat zoeken en ons lekker met rust laat!

Groetjes San1
 
He san(1)
was even in twijfel,deze was ook 29 jr.
lijkt me geweldig als we tegelijk zwanger zouden zijn! maar goed,zo ver zijn we nog niet. ik heb de 8e mijn nod.
tot mails en anders hier gr. petra
 
Terug
Bovenaan