Eindelijk terug!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden!

Eindelijk doet mijn adsl-aansluiting het weer, wat een opluchting! Ik wist niet dat ik zo computerverslaafd was, maar nu weet ik het wel, haha!

Ik hoop nu weer eens stuk vaker van de partij te zijn, en ik kan ook eindelijk weer eens wat meer op jullie reageren.

Simoon, Chilli en Biaggi, bedankt voor jullie reactie op mijn bericht van 9 dec. Wij beginnen hier zo langzamerhand de opoes van het forum te worden, hebben jullie dat niet? Als we nou eens alle vier volgende maand naar het, wat is het? septemberforum of zo (ik reken allang geen uitgerekende datums meer uit, dat is alvast meegenomen) mochten wieberen, dan zou het hier toch enorm opruimen, niet waar, hahahaha!

Simoon, wat verdrietig voor jullie dat het weer is misgegaan! Je zou er toch gek van worden... Kan me goed voorstellen dat je denkt: en nóu is het afgelopen, we gaan het voor eens en voor altijd goed regelen... En dan wil die kerel niet... Zeer frustrerend! Maar weet je, het is niet dat jullie je best niet doen, je kunt gewoon niet meer doen dan jullie doen. En je zou willen dat je het wél kon beïnvloeden. Neem mij nou. Ik wil bijvoorbeeld erg graag weten hoeveel vitamine B6 jij dan slikt. Want dan zou ik dat ook doen, in de hoop dat er bij mij ook eens ingenesteld wordt. En ik hoop echt dat je het mij wilt vertellen, maar ik weet dat er geen wondermiddel bestaat, en dat je je kansen waarschijnlijk echt niet vergroot als je alles aan het toeval overlaat.

Biaggi, ben je inmiddels bij de ha geweest? En mag je door naar de gyn? Ik hoop het zo voor je! Wanneer gaat je man ook alweer weg? O, het lijkt me zo moeilijk als je vriendje zo lang weg moet. Je zou bijna uit ongeduld de buurman bij zijn lurven grijpen...

Chilli, ik hoop echt dat je gelijk krijgt! Dat het eindelijk raak is en dat we dan van alle gezeur af zijn... Wisten jullie dat je zelfs een afspraak moet maken als je je sperma wilt afleveren? Mijn vriendje kan pas 3 januari langskomen, en dan wel gelijk om 8 uur, om het gemakkelijk voor hem te maken... En ik heb al uitgerekend dat ik rond die tijd mijn volgende eisprong zou hebben, dus dat komt he-le-maal niet goed uit, want je mag minimaal 2 dagen van tevoren geen zaadlozing hebben. Zucht... Ach, ik hoop toch zo dat het allemaal verspilde moeite zal zijn!

Meisjes, tot gauw weer!

XXX Inge

hai inge,

wil me niet mengen in je verhaal,maar las dat je vriend zn sperma moet inleveren??
mijn vriend heeft afgelopen dinsdag het voor de 2 de keer gedaan en idd ook op afspraak.maar wij mochten voor het inleveren 3 tot 5 dagen geen sex hebben.dus denk dat het wel verschilt per zh maar toch wel een vershil 2 dagen of 5.
je kan als je wil een andere afspraak maken,maar goed een maandje rust is opzich ook niet kwalijk.

wet er alles van hoor,wij zijn ook al sinds december 2003 bezig.

mijn vriend moet nog 4 januari zn sperma inleveren en dan 24 januari moet hij weer naar de uroloog toe,dus ben benieuwd.

liefs nathalie

Hi lieve Inge,

Fijn dat je er weer bent en ik hoop weer wat meer van je te vernemen hier!

Bij mijn man was het zo dat de ha een formulier invulde en een potje voor het zaad meegaf en mijn man dit op een ochtend gevuld en al binnen een half uur geloof ik, af moest geven in het ziekenhuis aan de balie van een speciale afdeling ben ff de naam vergeten en daar moest hij zeggen hoe laat het was geproduceerd en hoelang de laatste zaadlozing hiervoor was geweest en daarna moesten we 5 dagen wachten op de uitslag en dat ging via onze huisarts.

Wij moesten ook minimaal 3 dagen wachten met de zaadlozing en dan in het potje en hup naar het ziekenhuis toe.

Het is bijna onze nod dag, jij de 22 zag ik en ik as vrijdag maar ben er echt niet zeker van hoor, ik voel niks maar herken wel iets van eerdere maanden dat het niet raak was dus ...ben er bang voor dus de Opoe's van dit forum hier nog wat blijven rondhangen, althans ik zal er waarschijnlijk nog zijn as maand maar we blijven hopen..
Heb wel iets heeeel goeds gehoord vandaag ik weet dat jij open staat voor dit soort zaken dus ik vertel het tegen je, ben vandaag naar een medium geweest echt Inge niet te geloven!!!!! ze wist alles, zag alles en vertelde alles wat we wilden weten ik was er met iemand anders die het consult had maar echt zo super.

Ze vertelde ook iets over mij en ze vertelde dat ze wel kinderen zag bij me ik weet dat ik me niet 'gek'moet laten maken door dit soort uitspraken maar als ik de rest van het consult in gedachtte neem en alles wat ik heb aangehoord dan ben ik wel wat geruster want echt ALLES was super en juist, wat ze te zeggen had ben er nog stil van zeg!!!!

Nou maar afwachten wanneer want dat weet ik natuurlijk niet, maar wie weet het geeft de burger weer frisse moed!!!

Lees je bericht weer snel!

Liefs; Chili xx

Terug
Bovenaan