Eindelijk toch de knoop doorgehakt!!!

A

Anoniem

Guest
We gaan voor een tweede kindje!!! Gisteren het er samen nog eens goed over  gehad en we hebben nu besloten om de condooms de deur uit te doen. We wilden eerst wachten totdat  Daantje een jaar is, maar die drie maandjes maakt ons nu niks meer uit. We zien wel hoe het gaat lopen!  Nu we het zo hebben uitgesproken beginnen toch  die kriebels weer helemaal terug te komen, raar he.  Het zal straks wellicht ongelofelijk druk gaan worden met twee kleine kotertjes maar we  willen dit zo graag dat  het ons niks meer uitmaakt.

Iedereen hele fijne paasdagen!!!

groetjes, Linda

Hoi Linda.

Leuk joh! Hopelijk ben je snel zwanger.

Ik probeer mijn man overtuigen dat we er nu al aan moeten beginnen, maar het lukt nog niet zo erg tot nu toe. hahaha

groetjes Mariska

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde had verwacht,hi,hi,hi. Het tegendeel is echter waar! Mijn man is altijd enigst kind geweest toen hij klein was (heeft wel een stiefzus en twee halfzusjes, maar die zag hij destijds niet, lang verhaal, ga ik je niet mee lastigvallen,ha,ha,ha) en hij heeft dat altijd als een gemis gevoeld. Dus dat we een tweede kindje wilde was vrij snel duidelijk. Maar we zouden het liefst een klein leeftijdsverschil willen (je hebt uiteraard niets te willen, het moet maar lukken) Dus vandaar dat we nu voor boefje twee gaan! Over boefjes gesproken: ik zal er eens eentje uit bedje gaan halen, dan gaan we lekker naar opa en oma om paaseitjes te zoeken!!!

Veel liefs Linda

P.s: zal me toch eens wat meer op het forum laten zien, jullie hebben het altijd zo gezellig!!!

Leuk!!!!

Ik zou stiekum ook wel willen, maar wij wachten nog even. Mijn vriend moet nml weer op uitzending, en ik wil nooit meer meemaken wat ik heb meegemaakt met de vorige uitzending, alleen zwanger thuis en later alleen thuis met een huilbaby. We gaan nu voor de optimale omstandigheden dus we moeten even wachten... Ook slaapt Birgit nog niet door en ik heb van alle kwalen onderhand last gehad dus dat is ook niet zo lekker. EN ik wil eerst wat zekerheid hebben over mijn werk, deze functie is tot 31 dec dus eerst alles even goed regelen... ookal zegt t gevoel wat anders... Maar bij de volgende gaan we met zijn 2en (3en eigenlijk) zwanger zijn en ga ik t niet meer alleen fixen!

ik hoop dat je snel zwanger bent, spannend hoor!!! Veel plezier iig met het zwanger worden enzo

Evelien

He, Evelien

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Het is het leukst als je vriend je zwangerschap bewust mee kan maken. En als je dochtertje nog niet lekker doorslaapt breekt dat op een gegeven moment op. Daar hebben wij wat meer geluk mee gehad: op de gebroken nachten vanwege tandjes na, heeft Daantje gewoon 's-nachts doorgeslapen. Dat scheelt natuurlijk een hoop! Mijn man en ik hebben een lekker ritme te pakken nu met de kleine erbij. We gaan nu niet op de klok klussen of zo, we laten het gewoon op zijn beloop. Het zou leuk zijn als ik dit jaar nog zwanger zou worden maar als het volgend jaar wordt is er voor ons nog geen man overboord!

Hey Linda,

wat leuk voor jullie dat jullie hebben besloten om voor nr. 2 te gaan!!
Dat worden weer spannende tijden.
Nou meid... heel veel plezier met het klussen  En ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen zijn!!

Groetjes Debby.

Hey, Debby

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en als ik me niet vergis zijn jij en je aanstaande man ook voor een tweede kindje in de race,hi,hi,hi. Weet jullie omgeving al dat jullie aan gezinsuitbreiding denken en zo ja: hoe reageert men daarop? Ik laat mijn ouders al wel een beetje doorschemeren dat er wellicht binnenkort weer een zwangerschap aan zit te komen,hi,hi,hi. (als alles een beetje meezit tenminste....)

Groetjes, Linda

Hoi hoi,

ja, zo'n beetje iedereen weet dat we er mee bezig zijn en ze vinden het allemaal super!!
Ik hoop uiteraard dat het bij ons ook snel raak zal zijn, maar dat hebben we helaas niet voor het zeggen.
En zo erg is het niet, want we klussen gwn door!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan