eindelijk toch gevoeld

Ik wachtte er al zo lang op, omdat veel van jullie al langer het kindje voelden bewegen.
Maar vanmorgen was het dan eindelijk zo ver!!!
Heel duidelijk voelde ik iets, wat zeker geen darmen waren!
Daarna nog een paar keer hetzelfde gevoel.

Ik was een paar dagen zo onzeker, maar dit was zo'n mooi gevoel dat ik gelijk weer lag te huilen!
Heerlijk die hormonen.... :)

Jenny wat leuk zeg lijkt me heerlijk dat gevoel....
Ik wacht nog steeds,maar helaas tot heden niks gevoeld (( wat ik erg jammer vind duurt zoooooooo lang......
Het maakt me erg onzeker....

xxxxx

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!!
Ik wacht ook nog steeds....ik dacht ons kindje op kerstavond gevoeld te hebben, ik zou niet weten wat het anders is geweest, maar ik was toen pas 13w.
En de verloskundige zei dat dat absoluut niet kon...
Maar goed ik wacht ook maar geduldig af...

Liefs

Wat fijn Jenny! Heerlijk niewaar!!!

Het kan zeker wel hoor Inge.
Ik voelde ons kindje ook al heeeeel erg vroeg. en ik ken nog meer mensen die het eerder gevoeld hebben.
En nu ik verder in de zwangerschap ben, is de bevestiging zo groot. want het zelfde gevoel komt steeds weer alleen met de week word het sterker en duidelijker.
Dus laat niemand je wijs maken dat het niet kan.... Jij voelt je lijf en geloof mij, je weet het echt wle hoor als het je kindje is die je voelt.
Geniet er van!

Lekker gevoel he! Nou mijn verloskundige zei: "Ik ben de laatste die zal ontkennen dat je het al kan voelen!" Ik was rond de 12 weken dat ik ons kindje voor het eerst voelde kriebelen. Het kriebelen werd steeds meer en werd uiteindelijk borrelen, nu voel ik af en toe ook een schopje maar er is nog geen lijn te trekken en voel de kleine niet heel de dag door, maar dat komt vanzelf wel. Geniet er maar van en jij voelt het beste!
Groetjes!

Hey,

Wat super voor je! Mooi gevoel of niet? Je gaat het nu vast vaker herkennen. Bedenk wel dat je het niet constant hoeft te voelen en zeker nog niet elke dag! Zou wel mooi zijn natuurlijk! Maar ga daar maar niet van uit.

Geweldig leuk voor je, helemaal na je piekeringen en angstmomenten... je kleintje doet het echt allemaal prima!

xx

wat fijn meid! zo zie je maar, zorgen om niks.. de een voelt het gewoon eerder dan de ander, daar kun je niks aan doen en is ook helemaal niet erg. Iedere zwangerschap is anders! en ik ben het met bloempje eens, het kan zijn dat je het ook niet elke dag voelt.. dus maak je zelf niet onnodig onzeker! geniet van dit heerlijke nieuwe gevoel!

Inderdaad erg fijn!
Ik heb het daarna niet meer gevoeld, maar dat is niet erg.
Het was even de bevestiging die ik nodig had.
En Inge, iedereen zegt dat als je denkt dat je het voelt, het ook meestal wel zo is.

Terug
Bovenaan