eindelijk uit de onzekerheid!!

A

Anoniem

Guest
nou daar was ik weer en helaas ben ik donderdag avond na 3 weken overtijd te zijn geweest ong geworden!!helaas helaas!!maar ben wel erg blij dat ik uit de onzekerheid ben maar heb nu dus geen idee hoeveel dagen mijn cyclus is van november tot december was hert 30 dagen nu ruim 50 dagen!!

kan iemand mij vertellen hoe ik nu noet tellen vanvaf donderdag 30 dagen aan houden dacht ikzelf!!nou we gaan gewoon   vrolijk door het komt vanzelf!!

liefs petra

Hoi Petra,

Wat jammer voor je!
Wel lastig zo'n wisselende cyclus. Lijkt me in ieder geval een goed plan wat je voorstelt. Ik moet het allemaal nog maar afwachten na tien jaar pil gebruik. Ik heb twee weken terug de laatste pil geslikt en wacht 'geduldig' (ahum) op mijn eerste natuurlijke ongi.

Succes! liefs iniminie

hoi,

ik heb ook ruim 10 jaar de pil geslikt en ben eind november gestopt!!
is idd lastig zo een wissellende cyclus!!maar we zijn nog maar net bezig!

is het voor jouw ook je eerste kindje?/voor ons wel!erg spannend hoor allemaal, je probeert er nit zo mee bezig te zijn maar onbewust ben jet toch en ik werk op een kinderdagverblijf met de baby's dus ben er heel de dag mee bezig!!

ik wens je veel succes en hou me op de hoogte!!

liefs petra

Hoi Petra,

Ja ook ons eerste kindje! Ik ben er ook zo vol van dat we nu de stap gezet hebben. Spannend, eng, kriebels, noem maar op ik voel het! Terwijl we nog niet eens serieus aan het klussen zijn. Ik wacht braaf totdat ik 4 weken foliumzuur heb geslikt. Nog twee weken te gaan! Zo een spijt nu dat ik niet eerder met folium begonnen ben. Dan had ik nu al bezig geweest aan de eerste ronde.
Ik hou je zeker op de hoogte. Ik doe bijna  niks anders meer op het internet dan op dit forum te kijken. Mijn vriend  vindt me nu al verslaafd als ik weer naar boven loop naar de comp.

Hou je mij ook op de hoogte?
liefs iniminie  

hoi meiden,
ihihih wat een herkenbaarheid.
mijn vriend zegt dat ik ook verslaafd ben aan deze site. als ik thuis ben kijk ik om het uur wel of er wat nieuws is geschreven.

petra wat jammer dat het niet gelukt is, maar jullie zijn net begonnen en er kan nog van alles gebeuren.

ik heb net als inniinnie ook ongeveer 10 jaar de pil geslikt en het heeft toch wel een tijdje geduurd voordat alles op gang kwam.
nu nog steeds schommelt het heel erg, maar ach we blijven gewoon sporten.

ik hoop dat alles goed zal gan bij jullie.

gr tammy (1ste kindje na mk 1e poging)

Hoi hoi...goed dat je er zo nuchter onder kan blijven Petra! Wel balen natuurlijk, maar er komen ongetwijfeld weer nieuwe kansen!
Inniminni...wil nog even reageren. Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan klussen, ook al slik je
'pas' 2 weken foliumzuur. Het is slechts een aanvulling en veel vrouwen gaan het pas slikken als ze weten dat ze zwanger zijn (de meiden op dit forum niet, maar iedereen hier is er ook heel erg mee bezig!). En zoals mijn moeder altijd zegt: "vroeger wisten ze ook niet alles en kijk eens hoe jij groot bent geworden!!" Dus ga er voor!!!!
Suc6, Patricia

He meiden,

Mijn man vind ook dat ik er teveel mee bezig ben, en eigenlijk heeft hij daar ook wel gelijk in. Ik zit zo vaak als ik maar kan op deze site, vorige week ( in de week van het afwachten) heb ik zelfs een paar keer op mijn werk gekeken. Nu heb ik vakantie dus nu mag ik geoorloofd overdag hier zijn. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, in ronde 6 inmiddels. En vanaf de dag dat ik mijn laatste pil geslikt heb, kan ik eigenlijk nergens anders meer aan denken.

Inniminie ik kan je alleen maar dezelfde tip geven die een ander net gaf: begin nu maar gewoon direct met klussen. Veel vrouwen beginnen inderdad pas als ze weten dat ze zwanger zijn. En bovendien ( sorry nu even pessimitisch) de kans dat het de eerste keer raak is is niet heel groot. Sorry dat is wel heel flauw om te zeggen. Veel succes en ik hoop natuurlijk dat het heel snel raak is voor je! En voor de rest ook natuurlijk!

Misschien is het niet goed om er zoveel mee bezig te zijn, maar goed helaas zit er geen knop op je lichaam waarmee je de gedachten hieraan uit kan zetten. En ik benheel blij met deze site waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar ook het lezen van berichten van anderen doet me goed, ik heb er veel steun aan. En ik hoop dat we allemaal heel snel kunnen melden dat we heel goed nieuws hebben.

Succes allemaal.
Liefs Carina

Bedankt voor de reacties!

Al die dingen die jullie schrijven zijn tientallen keren door mijn hoofd gegaan. De kans is inderdaad heel klein de eerste ronde, maar wat als.  Weet je wat het is; ik maak dagelijks de dingen mee die mis kunnen gaan tijdens een zwangerschap of tijdens een bevalling. Ik werk namelijk met mensen met een verstandelijke  en/of lichamelijke  handicap. Daar wordt je dan toch wel erg met je neus op de feiten gedrukt. Voor mijn eigen gemoedsrust kan ik beter wachten ook al  is dat nog zo moeilijk.

liefs iniminie

Terug
Bovenaan