eindelijk vakantie

Heerlijk, ik heb vakantie, zes weken geen 20 kinderen om me heen, is wel even rustig, al zijn die kids meestal wel leuk.
IVY als ik jou was zou ik gewoon nog een keer een test proberen, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas na 10 dagen positief. wachten is niet leuk ik hoop dat het voor jou positief is.
LOBKE volgens mij is een streep een streep, ik hoop dat je zwanger bent
MUTSIE canada??? daar gaan wij maandag over 2 weken ook voor 3 weken heen, waar gaan jullie heen? wij gaan naar ontario gaan eerst een vakantie bij lake ONtario in de buurt (is al een paar keer zo groot als NL) en de laatste week bij mijn zwager in Beamsville hij gaat trouwen, dus hebben we een feestje. Canada is een mooi land. Als ik tips om stil te klussen heb dan geef ik ze nog wel even door voor je door
liefs Lies.
 
Hoi Lies, wat grappig zeg dat je ook naar Canada gaat. Wij gaan naar de westkust, starten in Vancouver en eindigen daar ook weer. Ben erg benieuwd heb er veel mooie dingen over gehoord. Alleen wij gaan georganiseerd, wel met heel veel vrijheid gelukkig. Jij alvast een fijn weekend ;-) en veel plezier met de trouwerij.

liefs mutsie
 
Hoi Lies,

Sta je ook voor de klas? Ik ook. Heerlijk die rust. Wie weet waar die rust goed voor is. Ik ga nu op naar mijn 4e NOD.

Veel plezier in Canada allebei.

Irma
 
Terug
Bovenaan