eindelijk vakantie

A

Anoniem

Guest
heerlijk 4 weken vakantie en tijd om te doen en laten wat we willen! en dat ik het nodig ben is wel duidelijk! gisteravond om 23.00 naar bed gegaan om vervolgens vanmiddag om 14.00 wakker te worden! hoezo lang en dit heb ik nooit maar ja wel lekker in iedergeval! de rest van de meiden die ook vakantie hebben heel veel plezier!! kus kus

Hoi,

Heerlijk he, vakantie!!! Heb vrijdagmiddag 6 weken gekregen, altijd baas boven baas
Geniet ervan!

Ik las trouwens laatst dat jij een erg lange cyclus hebt... ik vond 41 dagen al lang. Mag ik vragen hoeveelste ronde je zit??

Ik hoop voor je dat je snel positief test of anders toch maar snel die ellendige duivels komen..

In ieder geval een fijne vakantie!

heej truus

jij werkt vast op een school.....6 weeken,lekker!!!!
ik heb er 4 nu al 2 op dus nog 2 tegaan.
dus geniet ervan,het is zo weer voorbij!!!!!

heej coortje

jij ook een fijne vakantie,geniet ervan....

xxxtam80

Hey Coortje,

Jij ook een fijne vakantie!!!
Geniet er maar lekker van oké!!!

Tot snel!!!

Liefs Sandy

hey hey

bedankt allemaal lekker 4 weken niet zoveel doen!! nou ja het huis moet aan   de buitenkant geschilderd worden maar dat moet me vriend het meeste doen!! ja ik heb idd een lange cyclus zit nu op 2 maand en een week! ben halverwege maart gestopt met de pil en toen een keer een pil ongi gehad en een normale en vanaf 19 mei niet meer!! ,maar we wachten rustig af! kus kus

idd altijd baas boven baas. Ik heb ook 6 weken vakantie, maar mijn mannetje maar 2 keer een week.
Maar goed ik kan lekker bijtanken en uitslapen en dat is weer goed voor het klussen. (haha) hij kan iedere dag wel.
Ik hoop dat het weer lekker blijft geen 30 graden, maar een graad of 25. lekker weer om wat te doen
liefs daan

Hoi,

Ik werk in inderdaad in het onderwijs!!!
Mijn mannetje heeft ook maar een paar weekjes... Maar ik vermaak me ook zo wel prima. Er is nog genoeg te doen in huis....

En gelukkig, het weer wordt minder warm, dus we kunnen de komende weken "koeler' klussen.

Iedereen die vakantie heeft, een fijne vakantie.
En de rest.... werkse!

groetjes

Terug
Bovenaan