eindelijk verhuisd!

hey allemaal,
ja eindelijk zijn we vrijdag verhuisd naar ons nieuwe huis na veel geklus en gezweet! haha..
maar ben erg blij dat we weer op ons zelf zitten.
badkamer is nog niet helemaal af en ik moet nog erg veel uitpakken en op zijn plaats zetten maar dat komt nog wel. slaapkamers zijn af dus dat scheelt en de keuken ook;) maar goed ik ga straks maar ff bijlezen want heb veel gemist zie ik;)
Liefs, Christien

Hoi hoi,
klinkt wel heel leuk...nieuw huis, lekker je eigen plek, fijn hoor! Ik lees hier meer verhalen over verhuizen e.d.
Wij willen ook verhuizen, maar tja...eerst ons huis van nu verkopen. En dat gaat niet zo makkelijk.
Het staat nu zo'n 10 maanden te koop.. In principe vinden we het een fijne plek waar we wonen, maar wat groter en een tuin is toch wel een wens van ons. En als k dan die verhalen lees.... Ik hoop dat wij binnenkort ook op huizenjacht kunnen...

Groetjes, Bianca

Hoi Christien!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!
Uitpakken moet je lekker rustig aan doen, als je iets echt dringend nodig hebt, kun je het altijd pakken.
Ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen.
Zet je snel wat foto's op Hyves?
Geniet lekker van jullie huis.

Liefs Monica

hoihoi
gefeliciteerd, fijn he zo'n nieuw huis.
wij genieten ook nog steeds volop
en ook hier is nog niet alles uitgepakt en er moet nog wat geschilderd worden, maar we hebben besloten eerst maar te gaan wonen en genieten

groetjes linda

Terug
Bovenaan