eindelijk vertellen

Heb woensdag de 4e echo gehad en hartje gehoord gelukkig ik dacht als ik dat maar hoor dan is die echo mooi extra en ja hoor heerlijk geluid. Ben nu dikke 13 weken en vandaag ook op het werk verteld waar eigenlijk iedereen het al in de gaten had maar ja, heb wat langer gewacht met vertellen ivm eerdere miskraam.
Mijn buikje begint nu ook beetje te komen savonds echt de knopen wel los haha.
Voor de rest wel gerust gesteld nu het wilde alleen niet op de foto draaide steeds dus ze kon het ook niet opmeten hoe groot het was nou ja volgende keer beter.

Liefs yvet

wat fijn zeg! ik vond het ook fijn dat vandaag alles weer goed was bij ons! nu heerlijk gaan genieten! en lekker vertellen!

liefs Petra

ppfffiieewww dat je dat zo lang voor je kon houden...okey ivm je voorgaande kan ik het me ergens indenken..knap hoor...

En eigenwijs is het nu al, als t nie op de foto wil :D
ken je de lol nog mee op...eerste woordje wordt nie papa of mama maar NEE

Genietze!!

Geniet ervan Yvet,is heerlijk hè om het geluid van het hartje te horen...

Ik ben gisteren ook nog even op controle mogen komen omdat ik al de hele week ziek ben en ook koorts heb.
De vk zei dat ze voor de zekerheid even wilde luisteren of de kleine het wel goed maakte en jawel hoor,de kleine was drukcabine het bewegen en het hartje had een mooi ritme.

Toch wel een fijn gevoel!!!
Nu mag ik de 27 maart weer op controle...

Ik vind het wel knap dat je het zolang niet hebt verteld.

En nu maar lekker genieten en wachten tot je de kleine gaat voelen...

Super om het hartje gehoord te hebben! En knap dat je het zo lang voor je hebt gehouden, maar wel begrijpelijk als je eerder een miskraam hebt gehad.
Ga maar lekker genieten van de goede echo!

Gefeliciteerd met de goede echo!
Ga je het op een speciale manier vertellen of zet je gewoon de echo foto's op facebook?

Terug
Bovenaan