eindelijk weer eens een update van mij :)

hey meiden!!

daar ben ik ook eindelijk weer eens :)

vandaag 20+1 zwanger en vanmiddag 20weken echo gehad! helemaal goed a deze..alles er op en er aan...goede lengte..en alles werkt zoals t hoor, geen hazenlipje en geen openruggetje! hersentjes zagen er prima uit!hartje werkt goed,kleppen werken goed,nieren werken goed!! gewoon alles goed dus!!!! hahaha zo fijn!!

kindje was super druk in de weer, eerst een halfuur daar op de tafel gelegen..daarna moesten we maar even een rondje lopen en wat gaan drinken, weer terug komen, om de laatste dingetjes te checken..die de 1e keer niet waren te zien..haha...toen wel :) alleen t gezichtje kreeg ze neit helemaal goed in beeld...voor de foto dan..ze kreeg het voor zichzelf wel goed in beeld om te kunnen zien dat alles er goed uit ziet :)

en oh oh oh wat "slecht" van mij..ik ben toch overstag gegaan...geslachts bepaleing toch gedaan...mijn vriend was zooooo nieuwschierig..dat hij heeeeeeeel erg aa nt kijken was of hij kon zien wat het was..hij zei dat hij t bijna zeker wist..hierdoor had ik iets van...of met z'n 2en niks weten of met z'n 2en alles weten dus tja...hahah

maar goed..hier dan ons nieuws!! wij krijgen een...................................................................jongetje!!!!!!

Wat goed, weer een positief bericht over de 20 weken echo! Eigenwijs zijn de baby's soms wel he! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik tussen door ook even een rondje gaan doen en daarna weer verder! Haha!
Nu heerlijk genieten van de tweede helft!
Vind je het wel leuk dat je nu weet wat het is?? Kan je wel gerichter shoppen:)
X anneke

ik sta er wel 100% achter..
maar vind t ook wel weer jammer hoor...vanaf kinds af aan..had ik dat altijd in mijn hoofd...t niet te willen weten..mja..zo zie je maar...dingen kunnen anders lopen dan gepland..what else is new!! hahah

en idd..er zitten grote voordelen aan..dus evengoed naturlijk erg blij!!!

xxx

Hai Hilmar,

Wat fijn weer wat van je te lezen! Wat een goed nieuws dat ook jullie 20 weken echo helemaal goed was, die van ons ook :)
Eigenwijs zijn ze soms hé? Leuk hoor!
Enne....een jongen!!!! Super leuk, gefeliciteerd! Indd kun je nu wat gerichter shoppen en geloof me ze hebben voor jongens ook heeeeele leuke dingen, hebberig wordt je ervan!

Geniet van je blauwe wolk meid.

Liefs Lynn.

Een mooie blauwe wolk voor jullie, super leuk!!!
Gefeliciteerd met de goeie echo. Ow ow ow al lekker eigenwijs, hihihi, kleine boef :D

Lekker genieten.
liefs, x

Terug
Bovenaan