eindelijk weer ff naar de vk

Sjonge wat duurde het lang voor de vier weken voorbij waren haha. Omdat ik geen kwaaltjes heb, is het soms best even lastig om te beseffen dat er een kindje groeit in me buik. Dus kom maar op met het luisteren van het hartje hahaha.
Ook krijg ik de bloeduitslagen, zal wel goed zijn anders had ze wel gebeld ;). Nu gaat mijn vriend wel mee, en dat is toch wel veel fijner. Bij de eerste afspraak en echo was hij er niet ivm zijn werk.
 
Ja, dat wachten duurt soms lang he meis! Wel fijn dat je vriend deze keer mee kan, ook voor hem wel heel bijzonder het hartje straks te kunnen horen!

Laat je weten hoe het was?
 
Ja, inderdaad, wachten duurt lang,
Ik zit zelf bijna wekelijks in het ziekenhuis, dit vanwege mijn diabetes, en dan gaat de tijd ook wat sneller, 5 juni mogen wij weer naar de gynaecoloog. Altijd weer spannend, tot nu toe is mijn vriend iedere keer mee geweest. Voor een man is het toch anders, maar ze zijn bij een eerste blik helemaal van de wereld, geweldig gewoon.

We horen wel hoe het was.

Liefs Mariska
 
Duurd dat lang hè...
Net met een vriendin op whatsapp geweest even vertelde hoe het is gegaan gister... Zij moet zo naar de vk en als goed is vanaf nu ieder week heeft nog 4 weekjes te gaan...ik zei al kon ik dat maar iedere week even haha...
Nu 2e week juni weer maar dat lijkt nog zover weg haha

Liefs
 
Terug
Bovenaan