Eindelijk weer iets positiefs!

Wij zijn daarstraks terug uit het ziekenhuis gekomen, we hadden daar vanochtend om 09.00 uur een afspraak.

Het gaat toch gewoon IVF worden, de uitslag van het laatste zaadonderzoek was stukke beter dan de vorige. Deze uitslag leek ook meer op die van het Anthonius. Dus niks geen ICSI maar gewoon IVF.

Ook vertelde ze ons dat het hun probleem was dat zij er zo lang over hebben moeten doen om dit te concluderen. En ze vond het ook helemaal niet netjes dat wij bij die andere arts pas 15 maart terug hadden kunnen komen.

We staan dus nu echt actief op de wachtlijst en...............MET TERUGWERKENDE KRACHT!!!!

Vanaf 9 November dus. Dat is al bijna 4 maanden, de wachtlijst is 4 a 5 maanden, dus............

WE ZIJN AL BIJNA AAN DE BEURT!

Wat gaat dat ineens allemaal weer snel, eerst weet je dat het IVF moet worden, dan hoor je dat ICSI misschien al lastig word, dan ineens weer een poosje niets en dan nu..............

Het valt allemaal dus reuze mee en ik geloof dat ik er wel zin in heb

Oh ik heb natuurlijk nog een inwendig onderzoek gehad. Dit omdat ik had verteld van die tussentijdse bloeding. Maar niets raars te zien hoor. Het zag er prima uit bij mij.

Er heeft ook een Turkse jongen mee bij mij naar binnen gekeken, een Co assistent, of wat hij ook was. Ach hij kijkt maar een eind weg hoor, het intereseert mij helemaal niets meer wie erin zit, naar kijkt of wat dan ook. Hij moet het ook leren niet waar.

Er is mij ook gevraagd of ik mee zou willen doen aan een onderzoek tijdens de IVF behandeling.
Ik heb informatie mee naar huis gekregen en ik word van de week gebeld of ik dit wil ja of nee.
Ik ga dat dus maar eens uitgebreid bekijken vandaag.

Dus het is afwachten op de oproep, dan de IVF instructie en dan de volgende maand kunnen we al van start!

Oh we moeten nog wel even een tussentijdse zaadtest laten doen. Dit omdat mijn man nu harrtstikke ziek is. Hij heeft griep met hoge koorts e.d.   (Ik heb m niet aangestoken hoor)
Dus just to be sure.......................nog even een check van te voren, anders wacht ik liever nog een maandje of wat. Ik wil natuurlijk wel een goede slagingskans hebben!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dit is goed nieuws hoor!!!
Het wordt IVF en het gaat helemaal goed komen!!

Ik heb dat onderzoek trouwens niet gedaan. Normaal sta ik ervoor open en ben ik er vrij makkelijk in maar het voelde nu niet goed. Niet nog eens extra gedoe aan mijn lijf.

lfs inge

Terug
Bovenaan