Eindelijk weer mogen kijken!!

Gister hebben we onze 20weken echo gehad. We leefden er echt naartoe. We hebben meteen wel even duidelijk gemaakt dat we het geslacht niet wilde weten dus op het moment dat het duidelijk in beeld zou komen moesten we eventjes wegkijken. Maar ik denk dat ik tijdens de echo wel iets gezien heb want ze was bij de beentjes bezig en ik dacht iets te zien... Maar ja, wie ben ik?? Als ze gezegd had: dat is een handje dan had ik het ook geloofd. Hahaha. Ik vind het maar knap hoor, dat ze zo kunnen zien wat wat is.
Maar alles was goed. Het is een flinke druktemaker maar dat had ik allang al gevoeld. De placenta ligt tegen de achterwand dus daar zal ik ook geen last van hebben.
Wat we echt geweldig vonden is dat er twee 3d foto's gemaakt zijn en op allebei de foto's lijkt het alsof de kleine lacht. Hihihi dan smelt je helemaal hoor. De verloskundige zei dat het waarschijnlijk ook wel een duimertje gaat worden want het handje zat nu al iedere keer bij het mondje... Dus we zijn gewaarschuwd :D
Kortom: we zijn helemaal in de wolken en wie weet, misschien is het een jongen!!

Van harte gefeliciteerd!
Wat een fijn dat alles helemaal in orde is, en je 2 mooie 3d foto's hebt gekregen! Hoop dat je zwangerschap zo voorspoedig blijft gaan!

gefeliciteerd met de goede echo :D
dat handje zegt niks hoor want aleiyah duimde ook heel veel in mn buik maar sinds ze geboren is heeft ze nog steeds haar duim niet gevonden :D (is nu 18 maanden) en nathalia duimde juist heel weinig (heb behoorlijk wat echo's gehad in beide zwangerschappen) zoals we elke keer konden zien en die had met 6 weken haar duimpje al in der mond.
ach, ik moet je eerlijk zeggen: ik heb liever dat ze duimen dan een speen! aleiyah heeft een speen en ik bleef maar heen en weer lopen omdat ze dat ding weer eens kwijt was ppffffff
had ik gelukkig geen last van bij nathalia :D
we zien t wel in de toekomst, of de ukkies in onze buik gaan duimen, spenen of niks :D

hey geniet nog lekker van je ukkie in je buik :D

liefs, do

Terug
Bovenaan