eindelijk weer normaal plassen!!

Hallo meiden!

EIndelijk na 10 weken 'plassen in kannen' voor Moeder voor Moeders, nu weer gewoon naar de wc kunnen... heerlijk!!!! Afgelopen donderdag zijn de laatste kannen opgehaald.
Het viel me best wel mee, maar ik vind het toch ook weer lekker om er vanaf te zijn... die stinkkannen.
Ik kreeg nog een echo fotolijstje als bedankje, dat zullen jullie ook wel krijgen (voor degenen die mee hebben gedaan)! Leuk voor de foto van de 20 weken echo straks!
Hoe vonden jullie het achteraf om mee te doen?

Groetjes, Michele (16+1)

Hoi Michele,

Joehoe! Hier ook een mama die eindelijk weer gewoon op de wc kan plassen! Vandaag zijn mijn kannen voor het laatst opgehaald en eerlijk gezegd ben ik daar erg blij mee!
Werd het wel zat, na 10 weken in die witte kannen plassen. Altijd maar die lelijke en vieze groene flessen op het toilet. Bah. Maar goed, ben blij dat ik heb meegedaan, het is voor een goed doel en ik hoop er in ieder geval 1 vrouw mee geholpen te hebben.
Maar ik vond het ook een vies karweitje en had er op het laatst helemaal geen zin meer in! Dus ben blij dat het achter de rug is.

Ik heb het echo lijstje nog niet gekregen dus ben benieuwd wanneer het komt. Wel leuk, over 2 weken hebben we een pretecho dus dan komt ie mooi van pas.

Liefs! Billie
15w2d

Terug
Bovenaan