eindelijk weer on line Crienie en de rest

A

Anoniem

Guest
Hallo Crienie en alle andere dames die meewillen lezen.

Nou ben nu eindelijk weer op het forum, ben 3 dagen niet in de lucht geweest want ik had diverse virussen en kon dus niks bereiken.

Zag net ergens een berichtje van je Crienie dat je onder een eerder berichtje iets hebt achtergelaten maar kan nu dus nog steeds niet!! terug bladeren wel naar 10 augustus maar de rest van de afgelopen dagen kan ik niet bereiken !! zou je het nog eens willen typen of kopieeren dan ben ik weer op de hoogte!

Alvast bedankt,

groetjes van een opgeluchte Chili x

He chili,

Ik had je al gemist op het forum.
Hoe is her ermee??

liefs niempie

Ha die Niempie,

Met mij is verder alles prima!

Heb nergens 'last'van en heb het best druk op mijn werk en met de aanleg van de tuin dus kan me ook eindelijk eens een maand nergens te druk om maken, maar af en toe denk ik er wel aan hoor dat wordt niet zo snel minder maar heb er nu gewoon iets minder tijd voor.

Moest toen straks sporten fitness en steps en dan denk ik achteraf ben ik niet te fanatiek geweest en heb ik me niet te veel uitgeslooft met dat rennen en springen? maar als je de verhalen altijd mag geloven moet dit niets uitmaken dus hou ik me daar maar aanvast.

Hoe is ie met jou?? heb nog niks terug gelezen dus ben al drie dagen niet meer op de hoogte!

groetjes: Chili x

Hoi Chili,
Ik heb dat ook al eens gehad dat ik niet naar bepaalde berichten kon, hij sloeg dan een paar pagina's over. Maar als je dan meer berichten per pagina intypt, 50 ofzo, (bovenaan,) misschien dat ie t dan wel doet, bij mij wel in ieder geval.
Succes gabrielle.

hallo Gabrielle,

Ik heb het wel geprobeerd met 99 berichten zoals ik altijd doe maar dus niet met minder zou dat wel helpen denk je? ik kan het zo in ieder geval wel ff proberen!

bedankt, Groetjes Chili

Goed om te horen joh!
Ik hoop dat je er echt lekker van geniet als straks alles af is.
Weer een stapje verder.

Nou vandaag was een hele goede dag.
Mijn neefje kreeg de uitslag van de onderzoeken na de chemokuren en het ziet er echt goed uit. De kuren slaan aan bij hem.

Verder is mijn gesprek bij het uitzendbureau positief afgelopen en ik mag het contract accepteren met terugkeer garantie!
Enig minpuntje is dat ik al mijn opgebouwde reserveringen moet laten uitbetalen.
Ofterwel; bijna 3 maanden vrije dagen die ik eigenlijk achter mijn zwangerschapsverlof had willen plakken......Indien mijn contract na het half jaar niet verlengt word, want daar ben ik best huiverig voor.
Ze weten niet dat ik probeer zwanger te raken dus tja, hoe reageren ze erop?

Ik hoop dat je nog goed hebt geklusd ondanks alle vermoeienissen hahaha

Liefs, Crienie

ha die Crienie!!

Blij om je weer te kunnen lezen!

Wat een mooi bericht zeg van je neefje dat geeft weer hoop! superrrrrr!

Heel goed dat het gesprek zo is verlopen en nou ja jammmer van die dagen maar een baan in deze tijd is ook belangrijk vind je niet, fijn hoor! Je weet inderdaad niet hoe ze op je eventuele zwangerschap zullen reageren maar als ik je verhalen lees dan zijn ze wel dol op je en kunnen ze hier ook wel mee om gaan!

Ik heb inderdaad nog wel geklust waren alle 2 echt wel moe maar hebben de moeheid een beetje opzij gezet, en het niet zo lang gemaakt om toch te kunnen klussen. Was toen wel laat op de avond maar al met al is het toch 3x gebeurd de afgelopen vruchtbaren dagen dus hoop dat het voldoende mag zijn! en jij is er nog iets gebeurd na die ene keer?

groetjes Chili xx

Wel ehh, tja helaas maar 1 keertje wegens nachtdiensten en echt doodmoe zijn, maar tja ik heb wel allerlei klachten pffff, word gek van mezelf.

Liefs, Crienie
p.s. goed dat jullie toch tijd wisten te maken zeg!
Ik hoop voor ons het aller aller beste.

Terug
Bovenaan