Eindelijk weer ongesteld!!

Hoewel het voor de meeste hier niet erg leuk is om weer ongesteld te worden, ben ik blij dat ik eindelijk na 3 maanden weer ongesteld geworden ben en er deze maand dus weer flink geklust kan gaan worden.
Na die maanden van onzekerheid weet ik nu weer waar ik aan toe ben.
Hoop tenminste dat het nu weer gewoon regelmatig blijft, of eerlijk gezegd dat het ook maar bij één keer blijft, haha!!
Groetjes, Anne

He Anne, iedereen hier op dit forum kent het gevoel niets raars aan. Het geeft je een genoegen dat je lichaam weer werkt en er klaar voor is.
Dat geluk duurt ook maar even en dan denk je bah ongi.

gr. nath

nou gelukkig maar, ik had ook al op je andere topic gerageert. ik zei,

hallo anne , wat is dit voor raars? toen ik 3 jaar geleden gestopt was met de pil heb ik een jaar over gedaan om zwanger te raken wat normaal is, in die tijd had ik om de maand een ei sprong dus inplaats van 12 keer per jaar 6 keer perjaar.
maar zolang is niet goed voor je zelf niet en voor je lichaam niet,

klinkt gek maar ben je er niet onbewust mee bezig zodat je eileiders afklemt zodat je geen ei sprong krijgt? en trouwens ik kan zonder een verwijzing tekrijgen gewoon naar een verloskundige hoor? geen probleem. en trouwens een huisarts moet naar je luisteren en eventueel bloed laten prikken en uit je verhaal heeft hij dat niet gedaan ik zou toch weer de huisarts bellen en vragen of je bloed mag prikken meestal zien ze het daarin.?

veel s6 verders en hopen dat je er wat mee opschiet

nou gelukkkig dat het nu wel door is gekomen en dat je met een schone lei kan beginnen.

groetjes mama van sharon

Terug
Bovenaan