eindelijk weer ongi...

A

Anoniem

Guest
wat een opluchting
eindelijk ongesteld...

ja voor mij echt fijn
1 maart ben ik gecurreteerd na een miskraam.
daarna heb ik 6 weken gevloeid. inmiddels had ik 3 keer een inwendige echo gehad, en na de 3e keer moest ik voor her curettage, er zaten nog weefsel/placenta resten.
dus vol goede moed naar 2e curettage.
die was wel goed gegaan, en toen het wachten... had verwacht na 4-6 weken wel weer ongi te worden, maar nee.
en nu, vandaag, 11 weken na de 2e curettage, ben ik eindelijk ongesteld.
dit is echt een opluchting. dan kun je eindelijk weer normaal verder gaan en opnieuw beginnen.

ik kijk echt zo uit naar een nieuwe zwangerschap, en daar durf ik nu weer op te gaan hopen. dacht echt nee he wat nu weer toen ik na 8 weken nog niet ongi was.
dacht eerst de pech dat er de 1e keer niet goed gecuretteerd was, en dan word ik nog eens niet ongi meer...

dus ben zo blij... wij gaan er weer voor!

groeten

Hoi Elisabeth1,

Dit is inderdaad een van de gevallen waarin je met smart op  die verrekte   zit te wachten.... Fijn dat je nu weer ongi bent, het begin van een nieuwe start zullen we maar zeggen. Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

Liefs,
Jazz

Hoi Elisabeth,

wat een opluchting hee voor jou! Ik heb een tijdje meegelezen (ook op zwanger worden na miskraam forum) vandaar. Jeetje wat heb jij door moeten maken zeg een miskraam en curettage zijn al erg genoeg maar dan nog een keer curettage en dan zolang wachten op je ongi. Ik hoop dat mij me dat bespaard blijft. Ik ben vrijdag gecurreteerd na 5 weken met dood vruchtje te hebben rondgelopen, eerst afwachten, toen twee keer pillen gehad om het op te wekken, maar dat mocht allemaal niet baten. Bij mij is het vloeien al de tweede dag gestopt dus hoop dat mun cyclus weer snel op gang komt!!
En dat we maar meteen weer zwanger worden!!!

groetjes Dusss

ha,

wat naar voor je, en dan nog rond moeten blijvem lopen en uiteindelijk toch gecuretteerd.
dan heb je het maar liever gelijk denk ik.
maar als jij na 2 dagen niet meer vloeid, zit t vast goed hoor.
maar kzou wel even over 2 weken een zwangerschapstest doen om te kijken oftie negatief is, want dan weet je zeker of hormoon uit je lichaam is, ik teste namelijk nog vrij lang pos. dus dan denk je is het een nieuwe zwangerschap of een beetje van de vorige keer. nou sterkte, en ik hoop dat je spoedig ongi wordt en dus weet dat je cycles weer normaal is.

en dan natuurlijk... komen we elkaar op het zwanger forum tegen... hoop ik!

groeten

Terug
Bovenaan