eindelijk weer onze kleine wonder gezien

he meiden nou alles was perfect, lag lekker te zwemmen en teduimen dus prima allemaal,

voor het eerst hartje horen kloppen helaas was die weer eigen wijs, je had me toch al gezien , nou dan hoef je me niet tehoren zeg maar, heel erg ver in de verte hoorde je zijn/haar hartje.

de pijn ie ik heb kan me banden zijn of blaas onsteking , dus moest ff met em urine naar de ha, die konden dus niks vinden en hebben het dus nu op kweek gezet morgen middag ff terug bellen. hoop echt dat het banden zijn en niet blaasonsteking aangezien ik er gevoelig voor ben en groet kans op nierbekken ontsteking.

liefs.
 
he meiden, is gelukkig geen blaasonsteking , dan is het dus toch me banden hahaha, ben zo blij dat het in iedergeval geen blaasonsteking .

dus meiden we gaan weer lekker genieten zo ver ik kan, klinkt gek maar bij de eerste denk ik a ziet het wel nu met de 2de lees ik hier dat er heel veel haast gaan bevallen, denk ik van wil ook hahaha, nee ff nog lekker genieten, maar hoop niet dat de zomer te heet wordt dat is niet tedoen met me buik.

liefs
 
heey hoi

fijn dat alles goed gaat met je kleintje is toch weer gerust stelling he dat alles goed is en ja ik wou dat ik ook al mocht bevallen maar duurt nog 4 maanden nog ff en dan is het ook onze tijd om te bevallen

groetjes tamjoh
 
ja klopt tamjoh, pff ik moet noeg 6 maanden , kweet best lang maja, misschien komt het dat ik niet veel pijn hebt gehad bij de weeen van me dochter, pff had dus nierbekken ontsteking 3 dagen ervoor gehad dus ik voelde ontsluitings weeen niet echt voelde het wel maar meer vermoeiend dan echt pijn, en ben dus niet klein zielig want me schoonma zegt ook je mag best huilen van de pijn hoor bij de nierbekken ontsteking want had ze elk uur kwartier lang pfff waren nog eens weeen erbij toen. nou heb weinig een kick gegeven.

maja we zien het wel, heb nu al naar een wandel wagen gekeken 2de hands hebbene r 1 gevonden, kweet is nog vroeg maar we vinden hem zo mooi.

liefs
 
Terug
Bovenaan