Eindelijk weer op het forum....

Hoi meiden,

Ik weet niet wat er aan de hand was hoor, maar ik kon het hele weekend niet op het forum komen, net lukte het pas weer voor het eerst. Iedere keer stond er in beeld 'access denied', is er iemand die dat ook wel eens gehad heeft? Heel vervelend, net nu ik jullie allemaal zo hard nodig had!
Volgens mij had ik vrijdag nog wel een berichtje erop gezet, over dat ik eigenlijk dinsdag inseminatie zou moeten hebben, maar dat er geen plek meer was en dat het woensdag zou worden. Maar zondag moest ik nog een keer komen voor een FM en toen bleek dat de patiente voor mij was doorgeschoven naar woensdag en ik op haar plek zou mogen als mijn eitje groot genoeg zou zijn. En dat was ie!!!! Op dag 12 was ie 18 mm en prachtig mooi rond en volgens de gyn van hele mooie kwaliteit (voor zover je dat kan zien???) en ik mocht 's avonds de pregnyl zetten (heeft mijn man gedaan in mijn bilspier, wat was dat eng zeg, weet niet of we dat ooit nog een keer durven!!) en vandaag de inseminatie. Dat was dus vanmiddag......wat was ik bang van tevoren, ik werd steeds zenuwachtiger en ging me van alles in mijn hoofd halen wat er mis zou kunnen gaan. Maar het viel achteraf allemaal reuze mee! Ik had mijn favoriete gyn, een hele lieve (en leuk uitziende!!) man, die alles heel goed uitlegt en van tevoren vertelde wat hij ging doen en me heel erg op mijn gemak stelde, dat scheelt zo veel he! Als ik die oetlul van vrijdag gehad zou hebben was ik gillend weggerend denk ik. Ik vond het inbrengen van het speculum vrij pijnlijk, want mijn baarmoedermond lag er niet meteen helemaal goed voor. Maar van het inbrengen heb ik bijna niks gevoeld, in ieder geval geen pijn. Daarna de rest van de dag een beetje kramperig en beurs, maar het valt me allemaal heel erg mee tot nu toe. 15 mei mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben, de dag erna vertrekken we op vakantie. Ik ben heeeeel benieuwd of we met zijn tweetjes of met zijn drietjes zullen vertrekken! Het lange wachten is nu weer begonnen, pffffff!!
Ik ga nog even jullie berichtjes lezen, want ik loop erg achter zie ik. Fijn dat ik eindelijk weer met jullie kan 'kletsen'!!

Liefs, Anke

Hallo Anke,

Wat een fijn bericht dat je toch dinsdag al je IUI mocht hebben.
Nou, dat wordt voor jou, maar ook voor ons allemaal flink duimen draaien en kaarsjes branden voor jou!
Laat je nog wel iets weten voordat je op vakantie gaat... anders moeten wij hier wel heel lang op nieuws van je wachten...
Ik hoop het zo voor je!

liefs,
mama Peet

Lieve Mama Peet,

Natuurlijk laat ik nog wat horen voordat ik op vakantie ga, jullie zijn met de meeste dingen de laatste tijd de eersten die het weten! Komt omdat het meestal negatieve depressieve labiele dingen waren, die mijn omgeving vaak toch niet helemaal begrijpt, en jullie wel. Ik las jouw berichtje net ook, dat je nog steeds niet ongesteld bent en dat je dus nog helemaal niks weet, echt heel erg vervelend zeg! Dat verwacht je toch niet als je een miskraam hebt gehad, dat je hele cyclus daarna op zijn gat ligt?! Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was.... Na mijn eerste miskraam werd ik na een week of 4 weer gewoon normaal ongesteld en kon ik verder met de clomid, waarna ik de tweede ronde alweer zwanger was. Helaas ging dat toen ook mis, en werd ik daarna ziek. Ik verwachtte na mijn ziekte eigenlijk ook wel weer m.b.v. clomid net als toen zwanger te kunnen raken, net als jij nu. Jij was toch van de eerste ook m.b.v. clomid toen zwanger? Maar het liep allemaal anders en nu zitten we in de eerste IUI. Gelukkig is dat er ook nog, maar leuk is anders! Je hebt dus nergens controle over zie je wel, jij zult dat ook wel zo ervaren nu, heel frustrerend he? Ik hoop voor je dat je morgen wel meer duidelijkheid zult krijgen, welke kant het dan ook op gaat, want die onzekerheid is het ergste. En maak je nou maar niet te druk over die provera, want er bestaat ook nog zoiets als een weekend-apotheek toch? Gewoon gebruik van maken dan! Heel veel succes en sterkte!

Liefs, Anke

Hoi Anke,

Fijn dat het toch nog kon op dinsdag! 't Geeft allemaal zo'n spanning en stress dat het fijn is dat je dat kan delen. Dan is het dubbel vervelend als je het forum niet opkan.

Dat speculum voelt bij mij ook altijd erg onprettig. En ja dat beurse gevoel herken ik ook. Gelukkig niet heel vervelend.

Nou maar hopen op meer geluk dan bij mij! en dat je dus gewoon een positieve test mag hebben op 15 mei!

Sterkte op het wachtbankje.

Liefs, Belle

He kletskoppie,

Wat fijn zeg dat je toch een IUI hebt gehad. En wat trouwens een stomme gang van zaken bij jou daar in het zknhuis. Dan zitten we vol!! Sorry hoor maar daar zakt mij de broek van af. Juist dit soort dingen komen zo op tijd aan.. aahhhhhhh. Maar goed dat heb je zelf ook allemaal al gedacht etc etc etc. Nou meid de IUI heb je gehad nu nog ff twee spannende weken en wie weet heb je dan wel heel goed nws. Tot die tijd zitten we lekker op het wachtbankje in het zonnetje heel hard te duimen!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan