eindelijk weer thuis

hallo allemaal,
daar ben ik dan weer, eindelijk
ik kom net uit het ziekenhuis hyebn daar net 2en een halve week gelegen betreft de groei van mijn baby eerst liep ze 2 weken achetr met groeien 2 weken later liep ze 3 weken achter met groeien maar na die 2 en een halve week is loopt ze nu wel netjes op 35 weken alleen het hoofdje niet en waarom weten ze niet dus ik ben helemaal gecontroleerd de baby is zodanig gecontroleerd maar ze hebben niks kunnen vinden waardoor het komt maar mocht ik wel naar huis en heb ik gewwoon 1x per week een dag behandeling nou maar hopen dat alles goed blijft maar ja ik ben morgen 36 weken dus we hebben nog maar even te gaan gelukkig ik wens iedereen het beste en heel veel succes toe
heel veel liefs van shir
 
hoi,
fijn dat je weer thuis bent. Onze baby is ook te klein, dit werd geconstateerd met 36 weken. Geschatte gewicht was toen 2100 gram, we zijn ons rot geschrokken. Ik moet om de dag een CTG laten maken, maar die zien er aldoor prachtig uit, met de baby gaat het dus goed. Met 39 weken hebben ze opnieuw gemeten en toen werd het gewicht geschat op ruim 2700 gram. Nog klein, maar wel gegroeid. En de reden? Niet bekend, alles is bekeken en het lijkt prima te gaan met mij en het kind. Wel heb ik het echt veel rustiger aan gedaan, misschien heeft ie daardoor een spurtje gemaakt. Ik weet het niet, maar er zijn nu eenmaal grote en kleine mensen, dus misschien is er helemaal geen reden dat jouw kindje en die van mij wat klein zijn! Heel veel succes de laatste weekjes!
Marleen, 40wk
 
Terug
Bovenaan