eindelijk weer verder na de miskraam

Hallo meiden,

Ik heb 6 wk geleden een curretage gehad ivm een 2e miskraam. Ik was heel erg bang dat mijn lichaam zo van slag was, omdatik met het stoppen van de pil ook pas na 4 mnd ongesteld werd. Nou het tegendeel is bewezen ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Geweldig toch nu kunnen we eindelijk weer verder na de 2e miskraam.
Er is nog bloed geprikt voor chromosomen, schildklier en stollings problemen.
Hier krijg ik in aug. bericht van. Wie kan mij vertellen hoe ik nu mijn aankomende eisprong kan uitrekenen. Had een cyclus van 37 dg en nu van 43 dg. Ik weet dat het de aankomende maand ook weer anders kan zijn, maar wil toch graag weten waneer mijn vruchtbare dagen zijn.

Groetjes Mayke

Hi Mayke,

Wat fijn dat je cyclus zo snel op gang is gekomen. Ik heb na mijn curettage ruim 9 weken gewacht op mijn eerste ongi. Ik had toen ook echt  het gevoel weer verder te kunnen met mijn leventje, een moeilijke periode sloot ik hiermee af.  Na het  stoppen met de pil was  er bij mij ook geen peil op  te trekken.  De eerste  ronde na de curettage  was ik meteen weer zwanger, maar die cyclus heeft echt  niet veel korter geduurd. Het is volgens mij echt lastig te bepalen hoe je lichaam die cyclus weer op gaat pakken. De remedie is regelmatig aan het werk en als er dan een eisprong is heb je grote kans dat......

Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen maar wil je ontzettend veel succes wensen en hoop echt voor je dat het de komende keer wel goed gaat.

Liefs,
Daantje

Hoi Mayke

Ten eerste; wat rot voor je dat je dit mee hebt moeten maken!! Ik hoop dat je je nu iets beter voelt.

Wat je ovulatie betreft...op www.zwangerschapstest.nu  kun  je ovulatie testen kopen. De prijzen vallen mee. Ik bestel daar altijd testen. Ik kan me voorstellen als je een erg onregelmatige cyclus hebt je gaat twijfelen aan je vruchtbare dagen.  Daarom zijn de ovu-testen zo makkelijk. Ze werken net als een zwangerschapstest.  

Succes!!!

groetjes  Costa  

Hoi Mayke,

Heel vervelend dat je dit heb moeten meemaken... ik hoop dat het een beetje met je gaat. Ikzelf zit er aan te denken om de Persona te kopen (www.persona.nl). Ik zit nl. in zo'n beetje hetzelfde stadium als jou.

Ik heb her en der op dit forum goede berichten over de Persona gelezen, hebben meer mensen hier ervaring mee?

Groetjes,
Brigitte

Terug
Bovenaan