Eindelijk weer wat actie!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Een tijdje wat afzijdig gehouden, even rust aan mijn hoofd!
Vandaag weer ongesteld geworden en meteen gebeld naar de gyn. Krijg waarschijnlijk medicatie om mijn ongi uit te stellen voor de kijikoperatie. Die valt nu midden in een ongi en dat mag niet!

Meteen naar de IVFafdeling gebeld voor een afspraak voor de opzwemtest van mijn vriend, dus die staat ook vast!

Weer wat actie!

1 juli (rond die datum) mijn ei
2 juli begin van de vakantie
11 juli opzwemtest (kijken of het zaad van mijn vriend geschikt is voor behandeling)
15 juli op vakantie!!
16 juli nod
26 juli (rond die datum) mijn ei
6 augustus terug van vakantie :-(
8 augustus klas op orde maken
10 augustus nod
15 augustus eerste echte werkdag na de vakantie
16 augustus kijkoperatie

Genoeg te doen hier de komende weken!

Liefs Daisy

Wat een drukte allemaal !

Maar eindelijk wat actie idd dat is zeker wel fijn !

Succes !

Wat fijn dat er actie is!!! En 16 augustus is het zó, vooral als je nog vakantie hebt.
Lekker dat er nu schot in de zaak is, want ik gun het jou zó!!!!
Hier nog geen duivels gezien... Dinsdag nog getest en gisteren NOD. Wil in ieder geval tot zaterdag wachten, maar de afgelopen 6 rondes nog niet over tijd geweest, dus is erg spannend nu.

Succes!!
Liefs Chantal

Heey meid,

Wat fijn dat er weer wat gaat gebeuren! Dat word een spannende tijd, maar ook een leuke tijd met hopleijk een heerlijke vakantie!! En misschien is het allemaal niet meer nodig. Je kan zwanger raken, dus waarom niet in je vakantie??

Liefs ciomama

hoi, jee wat spannend allemaal!

Hoop dat het nu allemaal gaat lukken!

Fijne vakantie in ieder geval

x yvonne

Fijn dat er actie ondernomen wordt! Pff heb je wel verdiend na zo lang wachten en proberen...
Ik ga voor je duimen meid, gelukkig ga je in de tussentijd nog lekker op vakantie!

Thanx voor alle lieve reacties!

@ Channie, zolang je geen ongi hebt, is er hoop!!! Niet iedereen krijgt direct een positieve test!

In de vakantie lekker ontspannen, dus een prima tijd voor mijn ei!

Liefs Daisy

Hoi, lekker vakantie. Maar wat ik mij afvroeg. Krijg je nu wel je ei, als je menstruatie wordt uitgesteld?
Hoe gaat het in zijn werk wat je gaat doen?

x yvonne

Terug
Bovenaan