Eindelijk weet ik het geslacht :-)

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Ik ben vandaag naar de gyn geweest en jaja eindelijk heeft de baby laten zien wat ik al zo lang wou weten.
Vorige keer op 20 weken lag het verkeerd en heeft de gyn hard op men buik geduwd zodat het zich zou verleggen maar neen toch niet gelukt.
Nu vandaag op 23 weken weer gegaan en het was weer zo.
Had echt al zoiets van tgoh zeg koppige :)
Maar na een beetje duwen op men buik zei hij ineens...
En welk moet ik jou geven,ik zei dan awel je mag kiezen...
En dan zei hij,proficiat met je dochter :)
Ik had niet echt een voorkeur maar als ik echt echt echt een beetje zou moeten kiezen dan was ik voor een meisje gegaan,een jongen was ook goed geweest hoor,maar toch ben heel blij met men dochter hoor.
Nu kan ik eindelijk eens deftige kleertjes gaan kopen in plaats van altijd te moeten zien of het voor alletwee wel ging.
Zijn ook juist solden dus das ook mooi meegenomen he :)

Groetjes orchideke

Gefeliciteerd met je dochtertje meid!
Dat ze maar gezond mag zijn.

Hey

Gefeliciteerd met je goede nieuws.
Hardstikke leuk voor je....
Wij weten nu sinds 2 weken dat we een jongen krijgen en ben ook meteen gaan shoppen.
Hier in Lommel is het sinds zaterdag ook solden dus ben lekker gaan shoppen.
Heb al zoveel stoere kleertjes :D zo leuk om te doen.

Ik zie aan je typen dat je ook uit Belgie komt, waar vandaan als ik mag vragen???

Veel plezier met shoppen....

Liefs Esther ( 23 wkn en 3 dgn )

Hoi Meid,

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Wij wilden eerst niet weten wat het zou worden maar met de 20 weken echo konden we de verleiding niet aan en kregen we te horen dat wij een jongetje krijgen ook heel leuk en het aller belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is. Veel plezier met het aanschaffen van de pulletjes voor jullie prinsesje. Nog een fijne zwangerschap toegewenst.

Liefs Fruit Girl

Hey,

Ik ben van kapelle op den bos,weet niet dat je dat kent,is langs de kanten van willebroek en londerzeel enz.

Ben echt zo blij nu ik het weet,kan er echt niet aandoen maar zou niet anders doen dan het aan iedereen te vertellen omdat ik echt zo fier ben he :)

Mvg orchideke

Terug
Bovenaan