Eindelijk wordt ons ventje geholpen!!

Jaja, klinkt misschien raar uit een moedermond, maar ben heel blij dat Rowan 3 maart een kijkoperatie krijgt en zonodig er gelijk iets gedaan wordt.

Na aanleiding van zijn 2 urineweginfectie en opname in het zh zijn ze verder gegaan met onderzoeken.   In eerste instantie bleek hij reflux van zijn urine terug naar de re nier te hebben. Hier wilde ze zowiezo dan ook iets aan gaan doen maar door dat hij een onderhoudskuur krijgt om infecties tegen te gaan was hier geen spoed bij.
Nu heeft Rowan 4 weken terug en nieronderzoek gehad waaruit bleek dat hij ook reflux had aan de linker kant en dat zijn re nier bijna niet meer  werkt  en zijn linker gelukkig heel goed. Alleen als er niks gedaan wordt en de urine terug stroomt naar zijn li nier is de kans dat die achteruit gaat wel groot. Vndaar dat hij op de spoedlijst werd gezet en hij nu 2 maart opgenomen wordt in maastricht en 3 maart geholpen wordt. Hopelijk mogen we hem dan 4 maart weer lekker mee naar huis nemen..

Nou een heel verhaal...

Groetjes Pally mv Chloë en Rowan

Wat fijn dat ze nu snel iets voor hem gaan doen! Er is niets ergers dan wachten. Het zullen een paar lange dagen worden voor jullie maar hopelijk is het daarna weer een stuk beter met hem.

Sterkte.

Groetjes Nanda

Nou dat is niet niks zeg! Ik hoop dat de operatie goed zal verlopen en het probleem opgelost kan worden. Is de verwachting  er wel  dat zijn re-nier weer helemaal goed gaat werken of weten ze dat nog niet?

Groetjes en sterkte

Fonske

Fijn dat ze hem nu snel gaan helpen   Hopelijk verloopt de operatie voorspoedig en is het probleem dan ook verholpen Alvast heel veel succes
mira mv marek en ??

Hey meid!!

Ook ik wil jullie voor morgen heeeeeel veeel sterkte wensen!! Ik zal aan jullie denken!
Laat je even weten hoe het gegaan is??  
Ik zal voor jullie manneke duimen!

Liefs Lonneke

Terug
Bovenaan