Eindelijk ze is er onze dochter Julia!!!!

A

Anoniem

Guest
Ze is geboren op 24-12-07 om 02.43 en weegt 4060 gram.
Het is heel snel gegaan de verloskundige was bijna te laat door de gladheid toen is er was bleek ik al volledige ontsluiting te hebben. Ze heeft de vliezen doorgeprikt en na een half uur was ze er. De kraamhulp was dus wel te laat! Ik moet zeggen het doet niet minder pijn zo'n snelle bevalling het was kort maar heel heftig. En dan te bedenken dat ik die ochten ingeleid zou worden  om 07.30 uur! Daar had ze dus duidelijk geen zin in. Ben blij dat het zo kon na 12 dagen over tijd te hebben gelopen, eerst zouden ze pas 2e kerstdag gaan inleiden maar er kwam maandag een plaatsje vrij.
Voor alle meiden die nog moeten ik hoop dat alles heel voorspoedig zal verlopen en nog fijne dagen de komende tijd!

Kan ik iemand een foto mailen van de kleine om te plaatsen? ik krijg het niet voor elkaar!

Groetjes Kellebel

Voor alle kersverse moeders natuurlijk ook hele fijne dagen toegewenst!!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Geniet er lekker van.

Liefs Diana

Halloooo !!!

Van harte gefeliciteerd met julie dochter.
Vooral na zo lang wachten, is het heerlijk wanneer je je kindje dan eindelijk in je armen kan houden. Nu dus lekker genieten.
Mooie naam trouwens, als onze 'kleine' een meisje was geworden was het ook Julia geworden.

Liefs, Annette

Van harte!!

Fijn dat het nog zo snel gegaan is.
Veel plezier met elkaar.

Van harte gefeliciteerd met Julia!!
Waren vast hele fijne, maar drukke kerstdagen!!??

Groetjes Liefs Bertine

Gefeliciteerd!!!!
Fijn dat je het toch zelf mocht doen..

x lies

Terug
Bovenaan