eindelijk ze zijn gekomen,

Het werd tijd, de rode mannetjes zijn er. Nou ja ze zijn niet rood te noemen, ik heb geen sprong dus geen rood bloed. Wel gek hoor.
Het wachten gaat eigenlijk best snel, we zitten alweer in december en het is inderdaad ff lekker rustig. geen op en neer gevlieg naar het ziekenhuis. geen nare vogels tussen de benen. geen doktoren die met zn tienen  te gelijk van alles zitten te bekijken.
Geen raar spul in je lichaam, waar je lichaam helemaal van door draait. Kortom RUST

In het begin had ik er moeite mee maar nu helemaal niet. Ik zie wel op om naar een vriendin te gaan als ze bevallen is (ze is rond deze tijd uitgeteld). Maar daar slaan we ons ook wel doorheen.

Ik ben in ieder geval ongi en moet nog ff wachten. Dan gaan we er weer vol tegen aan en ben ik waarschijnlijk weer vaker hier actief.

Ben op dit moment meer met mn web log bezig.
Als je daar een kijkje wil nemen dat mag dat uiteraard:
babydroom-web-log.nl

in ieder geval wens ik iedereen leuke gezellige sint-dagen. Even alle gedachten ergens anders op richten (zover dit gaat)

veel liefs en een dikke knuf
Sjan

heeeee sjanneke

Ze zijn eindelijk geariveerd tjonge wat moest je er lang op wachten.
Fijn dat je wat meer rust heb gevonden.
Ik moet ook wel weer lachen om jou zin: geen rare vogels tussen mijn benen.
Ik zie de eende bekken alweer rond vliegen. Dat zijn geen lekkere dingen.
En in de beugels liggen is ook niet echt charmand.
Maar ja, we zijn allemaal afhankelijk van die maffe dingen.
Ik wil je een fijne sinterklaas wensen......

liefs rozemarijn      

OleOleOleOle ze zijn gekooooomen ze zijn gekoooomen OleOleOleOle........!!!
Goed hoor!!! Eindelijk weer lekker schot in de zaak!!!!!!!!!!!!!!
Geniet maar even van je rust!!! Wij moeten nu wachten tot april voor de IVF maar ik merk nu al dat het geweldig is om niet meteen toen ik ongi werd te hoeven denken ooh ik moet het ziekenhuis weer bellen en ooh ik moet mijn werkschema omgooien enz.
Tuurlijk is het wachten ook echt NIET leuk maarja we moeten er maar het beste van maken!!

lfs inge

Terug
Bovenaan