eindelijk zekerheid

Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk zekerheid. Ik heb 6 dagen gebloed en vandaag in mn 6e week een vaginale echo gehad. Er eas niks meer te zien en ik ben dus niet meer zwanger. We kunnen het nu weer opnieuw gaan proberen. Als gebleken had dat ik nu nog zwanger zou zijn, dan had ik waarschijnlijk 9 mnd in onzekerheid geleefd of alles wel goed zou gaan. Het is nooit leuk om te horen, maar zo gaat het nou eenmaal.

groetjes Laura
 
Hoi Laura,

jammer joh! Heel veel sterkte met het accepteren hiervan, maar zoals je al zei, 9 maanden in onzekerheid lopen is ook niet echt een pretje.
Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken.

Groetjes Brenda
 

Hay,

héél veel sterkte en succes, wilde ff zeggen dat ik het héél goed en knap vind dat je het zo goed opvat! En wat je zegt, 9 mnd in onzekerheid is zeker géén pretje! Ik hoop dat je volgende zwangerschap goed zal gaan!

Liefs Cody        
 
Bij ons ging het ook in de 6-de week mis, na bloedingen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Het klinkt als een vreselijke dooddoener, maar doordat we snel weer zwanger werden, vergat ik wel een beetje de teleurstelling van de eerste keer. Waarmee ik je gevoel niet wil baggetelliseren, hoor.
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan