Eindelijk zekerheid.......

Vandaag eindelijk de controle gehad in het zkh.

Alles ziet er goed uit. De kleine had al armpjes en beentjes en het hartje klopte mooi!

Ik ben 10 april uitgerekend, dus ik ben helemaal happy. Vooral met een voorgeschiedenis van 2,5 jaar op de eerste moeten wachten. En daarbij nog 2 miskramen.

Het is zo onwerkelijk.......maar toch wordt er volgend jaar een broertje of zusje geboren voor ons zoontje.

Over 5 weken weer controle en waarschijnlijk echo.

Liefs Jacquelien
9wk + 6d

Wat fantastisch voor je! Ik ga volgende week voor de 12 weken echo. De laatste keer in april bleek het vruchtje toen niet meer te leven, je snapt dat ik er toch wel een beetje (heel erg) tegenop zie. Zulke positieve berichten als die van jou geven mij ook weer hoop! Geniet ervan!!

Ik vind het zo spannend om deze verhalen te lezen en te delen! Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad. Inwendig uiteraard. Het is fantastisch om te zien, maar het voelt nog steeds onwerkelijk. Te goed om waar te zijn. Ik ben blij als ik met volle trots een dikke zwanger buik kan showen! Door mijn overgewicht is een dikke buik helaas al aanwezig, dus ik probeer m nu zoals voorheen een beetje te camoufleren... Totdat het echt duidelijk is dat het een zwanger buik is en geen gewone dikke buik!

Groetjes Tamara
8 wk 4 dgn

Terug
Bovenaan