Eindelijk zijn we uit de naam!!!

Jeetje, het heeft een tijd geduurt, maar we zijn er eindelijk uit. We weten sinds de 20 weken echo dat we een derde zoontje krijgen. Sindsdien dachten we na over de naam, maar alle namen waar mn man mee kwam vond ik niet leuk en andersom. Mn kinderen zijn half Spaans en alle familie van mn man woont ook in Spanje, dus we zochten een naam die in beide talen min of meer hetzelfde klinkt. Gelukkig zijn we er sinds vrijdagavond uit. Wat geeft dat een rust!!! Ik was zo bang dat we er niet uit zouden zijn als het geboren zou worden!!!
Weer een zorg minder...

Zijn jullie er ook uit?!

Ja ik heb idd ook eerst de 20 weken echo afgewacht en toen werd bekend dat het een meisje zou worden en dat naar drie jongens, nou toen waren we er snel uit want we hadden de hele tijd al een meisjes naam en die wordt het nu ook !!!

Ik heb al babymutsjes met de naam voor strx in het ziekenhuis en een grote raamsticker met de naam ..... echt hartstikke leuk !!! Die kun je bestellen bij zwitsal.nl !!!

Verder ben ik helemaal los gegaan op roze en jurkjes en de babykamer is ook helemaal roze geworden !!! Niet alle visite mag boven komen hahhahahaaa !!!!

Wij waren er al heel lang uit eigenlijk, maar sinds afgelopen vrijdag twijfel ik toch weer.
En dat is zo balen, mn man zag me aankomen.

Dus toch maar weer goed nadenken.

Maar heel fijn voor jullie dat jullie eruit zijn, het kan zón gedoe zijn een leuke naam verzinnen die bij je past.

Wij hebben ook niet lang moeten denken over de naam voor onze dochter. Wel de volgorde. AB of BA ?
Alleen is het wel zo dat er in mijn omgeving veel meisjes geboren worden.....maak me dan toch weer iedere keer zorgen of niet 'onze'naam gekozen wordt..... Zal je maar gebeuren dat een vriendin of collega dezelfde naam heeft ...
Gaat tot nu toe nog steeds goed, en als het goed is ben ik nu de eerste die moet bevallen.
Gaat vast goed komen !

Wij zijn er al weken over uit... Wij wilde hem ook zo vroeg mogelijk hebben voor het geval een van ons ging twijfelen... dat we dan nog genoeg tijd zouden hebben om wat anders te bedenken...!

gelukkig geen twijfel meer hier!

wij waren al heel snel uit de namen. we weten niet wat het wordt dus twee namen uit gezocht een voor een jongetje en een voor een meisje. maar daar waren wij snel uit

Wij waren er gelukkig al een tijdje uit. Aangezien we niet weten wat het wordt, moesten we een voorraadje aanleggen. Tot nog toe met beide namen tevreden. Nu afwachten welke het gaat worden.

Terug
Bovenaan