eindelijk zo ver, nu alleen heel bang...

Hoi,

Ik heb in januari een mk gehad na 6 weken, nogal lange nasleep (nog gecurreteerd in maart) en wat last van buikpijn elke cyclus. Dus juist toen ik dacht nooit meer een kindje te kunnen krijgen (heb 3 gezonde kids), test ik vanmorgen licht positief.

Eerst was ik dolgelukkig, tot tranen toe. Dit is waar we toch al 6 maanden op aan het wachten zijn! Anderzijds werd ik meteen bang: wat als het weer mis loopt? Dat lees je hier op 't forum toch ook. Ik durf het zelfs niet tegen mijn man te zeggen, voor als 't weer mis zou lopen. Daarbij komt nog dat ik meteen moet stoppen met werken owv bepaalde risico's. En ik wil niet weer meemaken dat ik mensen moet onderbreken als ze me aan 't feliciteren zijn!

Vanavond alvast naar de huisarts om bloed te laten prikken, daarna zie ik wel. Ik vermoed dat ik dan maar een afspraak zal maken bij de gyn voor een vroege echo. Maar dat is nog min 2 weken in onzekerheid leven..

Je ziet, het zou het een prachtig moment moeten zin (is het ook wel hoor) maar de angst overheerst.

Duimen maar!

Groetjes,

Mati

Mati,

Wat ben ik blij voor je! Ik snap je onzekerheid, ik zou hetzelfde hebben. Ik zou als ik jou was er wel met je mannetje over praten. Kun je het in ieder geval met iemand delen.

Een hele dikke knuf voor jou! Liefs grotebroer

He meid,

Van harte. net wat Lientje zegt, tuurlijk moet je het aan je man vertellen, snap dat je hem de onzekerheid niet aan wilt doen, maar je moet van elkaar toch weten wat je bezighoudt?

Dat je de buitenwereld op een afstand houdt, groot gelijk. Tot je voor jou gevoel in een wat veilig stadium bent. Maar daar integen. Onze vrienden wisten al dat we zwanger waren toen we nog maar 5 weken waren, en nu we een mk gehad hebben. heb ik daar helemaal geen spijt van. Ze weten wat je bezig houdt. Toen ik vorige week bij de echo eindelijk mijn duidelijkheid kreeg dat het mis was.
Heb ik ze allemaal een smsje gestuurd met het slechte nieuws, daarbij verteld dat ik bellen niet trok.
Niemand heeft gebeld, me puur via sms gesteund.
En nu vragen ze of ik er aan toe ben om er over te praten. Ik heb het alleen maar als super fijn ervaren.

kan alleen maar zeggen laat het op je afkomen, het komt wel goed. Weet het is lang wachten maar die dagen gaan echt voorbij.

gr. nathalie

Hoi,

Hier gaat alls goed. Maandag bij ha geweest, hcg is 94 wat perfect normaal is. Alleen heb ik sinds de eerst dag dat ik weet dat ik zwanger ben, buikpijn. Dat heb ik bij mijn vorige 3 + 1mk zwangerschappen nooit gehad. Het voelt ook niet echt als krampen, precies mijn baarmoeder die verkrampt. Dat doet me dan weer denken dat het mis is en dat mijn baarmoeder het vruchtje aan het afstoten is. Het kan zijn dat ik het me allemaal inbeeld, ik zal hoe dan ook nog 2 volle weken moeten wachten voor ik een antwoord krijg (echo op 09 okt).

Maar ik vermoed dat zoalng ik geen bloeverlies heb, dat ik redelijk safe zit, alleen verwacht ik elke moment dat dat er aan zit te komen, met die krampen.

Ik merk aan de kleien dingen dat ik heel onzeker ben, zo heb ik bv helemaal geen zin om naar het forum 'zwanger zijn' te gaan, dat lijkt me erg voorbarig, terwijl ik hoe dan ook zwanger ben.

Tja, een heel onzeker meisje dat hier voor je zit, laat die weken maar snel passeren!

Bedankt voor de steun,

Mati

PS: mijn mannetje heb ik het di al verteld, en hij is ook erg terughoudend, om mij ook niet te veel hoop te geven denk ik. Hij zal pas blij kunnen zijn na de 1e echo (als het dan goed is tenminste)

Hoi Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik vind het ook erg moeilijk om weer zwanger te zijn na een miskraam,
Wij hebben in februari een miskraam gehad met 12 weken ben toen ook gerureteerd en ben nu weer zwanger morgen 14 weken ik heb 4 echo;s gehad en elke keer was alles goed, ik had alleen een paar weken last van bloedingen vandaar nu al 4 echo's 12 weken echo was dit keer gelukkig goed.
Maar nu zit ik ook weer van pff ik groei niets zou het nog wel goed zijn, kan je zien wat een miskraam met een mens doet.
Suc6!

Liefs Janine

Hoi Mati,

Vervelend he die onzekerheid!
Probeer toch zoveel mogelijk te genieten ook al ben je bang wat heel logisch is.
Ik hoop dat je een wolk van een baby krijgt!
liefs pupke

Terug
Bovenaan