Eindelijk zwanger, maar erg voorzichtig met blij zijn…?

<p>Hi allemaal,</p><p>ik ben op dit moment 2 dagen voor NOD. Ik heb vanmorgen en maandagochtend een test gedaan, zie hieronder de foto… bij beide een licht streepje.</p><p>omdat wij in een fertiliteitstraject zitten ben ik natuurlijk al voorzichtig mega blij dat het na al die tijd gelukt is, maar ben ook mega bang dat het nog mis kan gaan.</p><p>Zijn er dames bij die hetzelfde hebben meegemaakt en wat hebben jullie gedaan? Eventuele tips ? <br /><br /></p><p>ik wil vrijdag op de NOD een clearblue zwangerschapstest doen die ook aangeeft hoe veel weken…</p><p> </p><p>https://ibb.co/q0wL5gD</p>

Ik had dat ook. Je wil super blij zijn en het van de daken schreeuwen omdat eenieder het hoopt voor je en nu is het moment aangebroken, maar zo een “wat als” gevoel bleef hangen.
2e ronde letrozol dubbele dosis, 4 dagen voor NOD posi getest. Ging elke dag testen tot NOD. Streep werd ook dikker ?.
Maar had echt alleen m’n (schoon)moeder gezegd rond week 6. Week 7 goede echo gehad. En toen met 11/12/13 weken langzamerhand de rest verteld.

En nu 33 weken! Ik bleef positieve gedachtes op me afroepen, eerste trimester was ik wel uiterst voorzichtig met wat ik at/dronk (geen koffie niet teveel suiker rauwe dingen etc)

Dus ik snap je heeeel goed! Maar dit moet goed komen, geloof erin, je gaat vol dragen! Gefeliciteerd schat ??

Wow, ik vind het een hele duidelijke streep hoor.
Ik testte ook elke dag in het begin. Het zegt niet alles, want je urine kan ook wat verdunt/sterker zijn dan de dag ervoor, maar het gaf een beetje houwvast. Heb het mijn zusje alleen verteld in het begin en gevraagd om een vroege echo (met 7 weken). Verder is het héééél lang wachten in het begin (vond ik). Elke dag geeft een beetje meer vertrouwen.
Gefeliciteerd hoor.

Wat heerlijk dat het nu waarschijnlijk gelukt is! Van harte gefeliciteerd! Niet gek om nog wat voorzichtig te zijn hoor. Had dat ook heel sterk. En bang om te verliezen waar we zo hard voor gestreden en gewerkt hadden. Maar we hebben er inmiddels 2 rond lopen. Dus houdt moed! Begin rustig aan te dromen ?

Hi allemaal

even een kleine update... vanmorgen getest met de clearblue digitaal.
wij zijn happy! ?

https://ibb.co/4Kz4Vsg

Precies hetzelfde, ook via fertiliteit traject! Hier ook net 5-6 weken zwanger. Heel blij maar nog geen echo gehad en elke dag spannend of alles goed is…

Terug
Bovenaan