Eindelijk zwanger maar heel ziek

Hoi allemaal,

Nou zojuist een digitale test gedaan en daar stond ZWANGER op 2-3 weken. Helemaal happy!
Het vervelende alleen is dat ik nu voorhoofdholtonsteking heb met koorts en zware kriebelhoest. Ik heb vanacht ook bijna niet geslapen.

Heeft een van jullie dit ook weleens meegemaakt en wat kan ik er aan doen? Ik heb 2 tabletjes van 10 mg van coidiene geslikt, volgens mij kon dat geen kwaad.

Ondanks dat het nu niet meevalt, ben ik supergelukkig met mijn mannetje!

Liefs, Vic
 
Allereerst gefeliciteerd.
Het is vervelend als je nu ziek bent.Ik zou wel oppassen met codeïne tabletten.Je kan wel gewoon paracetamol innemen dit kan geen kwaad.

Beterschap!!
 
hey Victory,

wat fijn dat je eindelijk zwanger bent, weet dat het bij jullie wel wat langer heeft geduurd. ik ken je nog wel van het zwanger worden forum!!
volgens mij mag je geen codeine tabletten hebben. heb zelf net ook voorhoofdontsteking gehad en hab van de huisarts antibiotica gekregen. ook koorts is niet goed, kun je beter paracetamol slikken, dit werkt koortsverlagend. veel slaap, stomen dat helpt.
beterschap, maar vooral gefeliciteerd!!!!!!


groetjes Karin
 
Hey

Gefeliciteerd met je zwangerschap.ik heb vaak je berichtjes gelezen en gezien dat t niet makkelijk is gegaan! Super fijn dat je een positieve test hebt! Geniet ervan! Doe wel voorzichtig met medicatie hoor. Bij twijfel ff je huisarts bellen of de Vk!!

Gr. Tamjo
 
Terug
Bovenaan