eindelijk zwanger maar ZO eenzaam!!

A

Anoniem

Guest

nou ben ik eindelijk zwanger , dit heb ik al jaren gewild ...en ik ben daar ook verschrikkelijk gelukkig mee, maar ik ben zo verschrikkelijk eenzaam...ik ben 3 jaar geleden vanuit nederland verhuisd   naar belgie ...op zich een hele goeie stap, maar ik had een hele berg vriendinnen om de hoek wonen en nu dus niet meer....

in het begin heb ik daar niet veel moeite mee gehad behalve het gezonde gemis ....maar nu ik zwanger ben heb ik zo de behoefte dit te delen met meiden van mijn eigen leeftijd, vandaar dat ik ook maar op zoek gegaan ben naar een leuk forum om een balletje op te gooien want hier is verder niks te doen ..geen zwnagerschapsgym geen yoga ....helemaal niks !! niet te geloven ..en geloof me IK HEB ECHT GEZOCHT!! TOT TRANEN TOE...niks te beleven hier!!!

het zullen vast de hormonen zijn die dit versterken maar toch zou ik hier graag eens over kletsen of mischien zijn er meiden die dit kennen en met me willen kletsen ..ik ben 30 jaar en dit is mijn eerste kindje , mijn man werkt heel veel en ik ben een eigen zaak aan het opstarten die nog niet echt van de grond komt ....dus ik heb teveel tijd aleen!!!!

ik woon net over grens van valkenswaard vlak bij eindhoven en aan de andere kant budel ..mischien 1 van jullie ook ?? ik hoop niet dat jullie me hopeloos vinden klinken , ik ben een hele leuke spontane aardige meid met veel levenservaring en ik mis gewoon het kletsen aan de telefoon..het naar de markt gaan samen ....ja alles eigenlijk wat je met vriendinnen doet !!

is er iemand net zo eenzaam als ik ?? of iemand die dit begrijpt ??

groetjes stitch (daan)

Hi meis, allereerst WELKOM op dit forum :)

Ik snap wat je bedoeld...
Ik woon hier zelf nu 2 jr, heel gezellig dorp maar kan niet echt aansluiting vinden..

Binnenkort ga ik ook eens rond kijken naar zwangerschapsgym e.d. misschien dat het zo dan een beetje lukt.

Bij mij heeft het ook temaken met mijn verleden, ik ben nogal vaak op mijn bek gegaan met vriendschappen en vind het nu daarom wat moeilijker om ze aan te gaan.

Ik snap wat je bedoeld, jammer dat je zover weg woont :) anders kwam ik zo op de koffie.

We msn-en ook met een paar dames van dit forum.
Mijn msn:   unholiness@hotmail.com

Liefs Nens

bedankt .....en ehhh TOEVAL BESTAAT niet zeggen ze .....ik zet mijn verhaal op deze site en jij reageerd op de mijne ...terwijl ik verder kijk en bij de jouwe beland!!

how weird is this ?? krijg er wederom kippenvel van ..heb je me reactie al gezien op jou eigen laatste verhaal ??  

Ja heb je reactie op mijn verhaal gelezen :)
Ik zit nu op mijn werk, dus ben niet altijd even snel hier.

Maar voeg je me toe op msn? Lijkt me gezellig!
Misschien houden we er nog een heel leuk contact aan over!

Liefs

is goed meis lijkt me harstikke leuk !! we hebben nu al een hele hoop gemeen !!

en ja wat vriendschappen betreft kijk ik ook heel erg uit , ben verschrikkelijk gekwetst geweest deze week nog vandaar deze wanhopige poging om minder alleen te zijn !!

werkse meis ik ga lekker even relaxen voor ik me met avond eten ga bezig houden ...ik hoop dat we gauw eens kunnen klesse ..liefs dtje

Terug
Bovenaan