Eindelijk zwanger, na 2 jaar!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Linda, 26 jaar  en ik schrijf hier af en toe o.a. met Bloempje 777. Mijn man en ik proberen 2 jaar zwanger te worden. Er zijn geen afwijkingen bij ons gevonden. Ik heb 5 keer iui gehad en een kijkoperatie en ben nu eindelijk zwanger! Zomaar, vanzelf na onze heerlijke vakantie! Ik ben vandaag  2 dagen overtijd.
Ik weet dat dit voor velen voor jullie erg  moeilijk is om te lezen, vond ik zelf ook altijd, maar misschien kunnen sommigen die ook al langer bezig zijn er hoop uit halen. Ik hoop het van harte voor een ieder van jullie dat jullie uiteindelijk zwanger zullen raken en zal voor jullie duimen!

groetjes,
Linda

Hoi Linnie,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! super! Geniet er heerlijk van.
Ik vind het juist altijd fijn om zulke berichten te lezen, dat geeft weer hoop.
Begrijp ik goed dat je 5x IUI hebt gehad en dat je nu "spontaan" zwanger bent geraakt?
Wens je een hele mooie zwangerschap toe.

Liefs Suusje

Hoi Linny,

Hardstikke gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik vind het ook altijd fijn om zulke positieve verhalen te lezen, geeft mij weer hoop.
Wat fijn dat het toch nog spontaan is gebeurd, waar de vakantie allemaal wel niet goed voor is.
Geniet van je zwangerschap, en dat je in April een mooie gezonde beeb in je armen mag houden. Ik hoop dat wij jou allemaal heel snel gezelschap komen houden. April here we come!!!!!!!!!!

Kruimel

Hoi Suusje en Kruimel,

Hartstikke bedankt voor jullie felicitaties, lief  van jullie.
Ik zal voor jullie iui behandelingen duimen!

En Suusje, het is idd spontaan gebeurd tijdens onze vakantie, we hebben het erg gezellig gehad en erg van elkaar genoten, maar ja dat snap je wel met dit resultaat (hi-hi).

Liefs,
Linda

Hoi Linda!

Wat fijn voor jullie zeg, gefeliciteerd!!! Fijne zwangerschap gewenst!

Bij ons nog steeds niet gelukt helaas, volgende week zaterdag gaan we op vakantie misschien brengt dat bij ons ook geluk...

Kusss Bloempje

Hoi, nou zeg van harte gefeliciteerd. Hoop dat je niet al te veel last hebt van de warmte!!!     Geniet er maar met volle teugen van. Groetjes, Ant

Wat fijn voor jullie zeg! Dat geeft ons ook weer hoop!

Gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed blijft gaan en ga er lekker van genieten!

Liefs Janu

nee hoor helemaal niet vervelend om te lezen, juist heerlijk om te lezen!! Zo kan het ook! Enorm gefeliciteerd meid!! geniet ervan!!!

Veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan