Eindelijk zwanger na 3 1/2 jaar en dan..................een miskraam.

Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen.
Ik heb een gezonde dochter van 51/2, na een jaar wachten kondigde zei zich toch nog onverwachts aan. En nu na 31/2 jaar was ik opnieuw zwanger. We hadden alle onderzoeken gehad en er was niets te vinden, alles goed?
Maar ja, ik werd maar niet zwanger.
En eindelijk toch daar was weer een positieve test en dan gaat het na 10 weken mis. Heel verdrietig natuurlijk. Ben nu bijna 37, dus de leeftijd gaat ook meespelen. Als je bij de gynea zit voel je je enorm oud. Het is nu bijna 2 weken geleden van de mk, gelukkig is het vloeien nu over maar ik moet volgende week voor de 4e keer bloedprikken omdat mijn hCG hormoon zo hoog blijft.
Was deze week nog 910. Nu heb ik gelezen dat je toch vruchtbaarder bent nu, wie heeft hier ervaring mee? We zouden natuurlijk heel graag weer zwanger worden.
Groetjes,
Juul

Meid .. wat erg!
Je hebt zolang moeten wachten en dan gaat het  toch fout! Ik heb inderdaad ook gehoord dat je na een MK heel vruchtbaar bent doordat het HCG-hormoon nog in je lichaam zit..   Dat geeft geen garantie, maar het is wel een feit! Hopelijk mag je snel weer genieten van een nieuwe zwangerschap!

Veel sterkte en succes..

Liefs Debby

Hoi Juul,

Tjeemig meid, wat een toestand. Het is nooit leuk om een mk te krijgen, maar zeker als het zolang duurt voordat je zwanger raakt, kan ik me voorstellen dat het een enorme klap is als het dan mis gaat. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken ervan.
Ik heb zelf geen ervaring met een HcGwaarde die hoog blijft, dus daar kan ik je niet bij helpen. Wel heb ik inmiddels 3 mk gehad en was ik na de mk weer heel snel zwanger (3e maand na 1e mk, en 2e maand na 2e mk) Ze zeggen dat je na een mk inderdaad vruchtbaarder bent, maar of dat echt zo is, weet ik niet. Was de eerste keer zowieso al snel zwanger (3e ronde).

Ik hoop dat je snel antwoord kunt vinden op je vragen en natuurlijk dat je snel weer gezond zwanger bent. We duimen voor je!

groetjes,
Dion

Hoi Juul,
Ik hier verder geen ervaring mee maar wil je toch even sterkte wensen. Het voelt denk ik wel erg oneerlijk dat je een miskraam krijgt terwijl j al zo lang op deze zwangerschap hebt moeten wachten! Ik hoop dat je snel gezond zwanger wordt en alles goed gaat! Sterkte!!
Groetjes Tara

Hallo
Wat ontzettend K voor je/jullie!
Ik heb een miskraam in april gehad en helaas nog niet zwanger. Ook ik hoorde dat je na je mk erg vruchtbaar ben maar bij mij dan niet..
Vooral na de 2e keer ongesteld na de mk was dat een ontzettende domper omdat ik dacht ook dacht dat het nu wel sneller zou gaan. We zijn nu alweer 13 maanden bezig dus wordt een beetje vervelend!
Gelukkig hebben we een dochter van 21/2 dus dat maakt een hoop goed.
Tevens zei mijn ha dat ik het wel kan want ook al is een mk heel rot je bent wel vruchtbaar..

Sterkte met de mk te verwerken!!

Terug
Bovenaan